Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude Mustang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude Mustang


    Ik vond deze oude Mustang die mooi verlicht was en probeerde dit dan ook zo vast te leggen.

    1/90 sec
    f3.3
    iso400
    35mm



  • #2
    Re: Oude Mustang

    Heimwee Een van mijn eerste auto's toen ik de eerste zuur verdiende centen bij elkaar had na dag en nacht werken Denk dat ik de omstandigheden wel begrijp waar je de foto hebt gemaakt en dan heb je niet veel keus. Je hebt eruit gehaald wat er inzat. Compliment voor je omzettig, die heel wat goed maakt. Met de ruis erin breng je ook het beeld terug naar die periode. Dus compositie, daar zullen de menigen verdeeld in zijn

    Comment


    • #3
      Re: Oude Mustang

      Mooi beeld van die mustang

      Comment


      • #4
        Re: Oude Mustang

        mooie omzetting, passend bij de auto
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Oude Mustang

          Bedankt allen voor de positieve commentaren!

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Heimwee Een van mijn eerste auto's toen ik de eerste zuur verdiende centen bij elkaar had na dag en nacht werken Denk dat ik de omstandigheden wel begrijp waar je de foto hebt gemaakt en dan heb je niet veel keus. Je hebt eruit gehaald wat er inzat. Compliment voor je omzettig, die heel wat goed maakt. Met de ruis erin breng je ook het beeld terug naar die periode. Dus compositie, daar zullen de menigen verdeeld in zijn
          Het was inderdaad niet makkelijk omdat de auto tegen de muur en in een hoek stond met anderen eromheen. Dit was de enige hoek van waaruit die andere auto's ( die minder fotogeniek waren ) niet teveel in beeld waren. De kleuren waren ook knap maar ik had deze toch net iets te donker genomen waardoor zwart-wit de boel nog kon redden.

          Comment


          • #6
            Re: Oude Mustang

            Mooie lichtwerking.
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment

            Working...
            X