Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leidhengst Oostvaardersplassen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leidhengst Oostvaardersplassen.

    Hier al een tijdje niet meer gepost, maar deze wou ik toch eens laten zien.
    De leidhengst die zijn kudde vooruit drijft. De merrie die haar veulen in bescherming neemt. Een jonge hengst van voor twijfelt of de vorige groep al dan niet doorgang verleend. Op de achtergrond nog een hengst die aandachtig de volgende groep in het oog houdt, zodat ze niet te vroeg in hun ruimte binnendringen. Opvallend is, hoe elk dier de omgeving in zich opneemt. Dit is zowat een beschrijving van de lichaamstaal bij paarden in dit beeld.

    Groetjes Chris.

  • #2
    Re: Leidhengst Oostvaardersplassen.

    Mooie groep paarden in verschillende huidtinten en dat in een natuurlijke omgeving vastgelegd.
    Paarden zijn fijn belicht.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment


    • #3
      Re: Leidhengst Oostvaardersplassen.

      Goed vastgelegd qua belichting
      Zowel rechts als links redelijk krap

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Leidhengst Oostvaardersplassen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Goed vastgelegd qua belichting
        Zowel rechts als links redelijk krap

        grts
        Sieg
        Bedankt Sieg voor de reactie. Ja, deze is krap in beeld gebracht. Ik moest op dat moment snel een keuze maken, de inhoud van de lichaamstaal bij deze kudde was voor mij het belangrijkste zonder te veel storende elementen in beeld te hebben. Als men zich tussen verschillende groepen bevindt dien je uw lichaamstaal aan te passen aan dat van de paarden. Dat wil zeggen dat je je zomaar niet kunt verplaatsen naar waar je wilt, want dit kan afgestraft worden.
        Ook al is dit beeld gemaakt in de voetgangerszone dan nog vind ik dat we ons nog moeten aanpassen aan de natuur.
        Groetjes Chris.

        Comment

        Working...
        X