Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dropbox vraagje

    Een kennis van mij komt net niet toe met zijn 2GB gratische Dropbox, maar vrij veel gaan betalen om dat ruimte zat te hebben ziet hij ook niet zitten.

    Ik kom dit tegen: http://hopchop.com/product/meer-dropbox-ruimte/ Met 18GB zou hij méér dan voldoende hebben.

    Wie kent dit en is het betrouwbaar of is het oplichterij ? Het systeem is blijkbaar dat zij jouw refferal link gaan inzetten om andere gebruikers uit te nodigen om Dropbox te gaan installeren.

    Wie heeft ervaring met Copy.com ?

    Thx om me te denken.
    Last edited by nete; 2 februari 2014, 10:24.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Dropbox vraagje

    Ga toch naar Flickr.com, voor amper €25/jaar heb je ongelimiteerde opslagcapaciteiten en een gratis account levert dit op:

    Free:

    1 Terabyte of photo and video storage
    Upload photos of up to 200MB per photo
    Upload 1080p HD videos of up to 1GB each
    Video playback of up to 3 minutes each
    Upload and download in full original quality
    Unlimited monthly bandwidth



    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Dropbox vraagje

      Of Google drive, daar krijg je ook 5GB gratis. Wil je meer bescherming dan is Wuala een mogelijkheid (ook 5GB gratis).

      Comment


      • #4
        Re: Dropbox vraagje

        Even wat meer info: de man die het gaat gebruiken (en nu al gebruikt, maar zijn 2.5GB opsoupeert) heeft een desktop een een laptop. Bedoeling is om ook op verplaatsing aan zijn dropbox bestanden te kunnen werken, die dan ook gesynchroniseerd worden met de desktop Dropbox.
        Ik denk dat Flickr.com hier niet de beste oplossing voor is, want 25 euro per jaar zou zeker geen struikelblok zijn, 120 dollar per jaar voor 60GB bij dropbox is dat wel.

        Ik dacht dat je op Google drive enkel "cloud google bestanden" kan opslaan ?

        Ik heb copy.com eens van nabij bekeken, lijkt me een alternatief (5GB gratis).

        Ik ga Wuala ook eens bekijken.

        Alvast bedankt voor de respons.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Dropbox vraagje

          120 dollar per jaar voor 60GB, waar haal je dat vandaan?
          Het is wel 99 dollar per jaar voor 100GB.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Dropbox vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Het is wel 99 dollar per jaar voor 100GB.
            Klopt, ik had stomweg de maandprijs (9.99 dollar) maal 12 genomen, en inderdaad 100GB en geen 60.

            Maar zou dat "hopshop" aanbod te vertrouwen zijn ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Dropbox vraagje

              Ik heb cloud drives bij:
              - Hostbasket (Nomadesk) maar die vernieuw ik niet meer dit jaar
              - Dropbox voor 100GB
              - Wuala voor 100GB
              - Google Drive met 21GB (gratis, 15GB gekregen van een elektronicafabrikant)
              - Via Microsoft 365 hun Skydrive
              - Via Autodesk hun Autodesk 360 cloud drive (maar niet in gebruik)

              Google Drive gebruik ik uitsluitend om mijn muziek op te zetten en er moet daar dus geen Google only bestanden opkomen. Wuala voor de meer gevoelige bestanden (Zwitsers en de encryptie ligt héél hoog) en Dropbox voor algemeen dagdagelijks gebruik. Skydrive nu aan het testen in een group omgeving, folder policies, ....

              Comment


              • #8
                Re: Dropbox vraagje

                Ik heb 30GB dropbox gratis geloof ik...

                Was ooit een actie voor hogescholen en universiteiten. per zoveel leden van je school die lid werden van dropbox kreeg iedereen x-aantal gratis GB bij.
                Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                Comment


                • #9
                  Re: Dropbox vraagje

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Klopt, ik had stomweg de maandprijs (9.99 dollar) maal 12 genomen, en inderdaad 100GB en geen 60.

                  Maar zou dat "hopshop" aanbod te vertrouwen zijn ?
                  Dat hopshop zou ik voor geen haar vertrouwen.
                  Het is de aller eerste keer dat ik iets in het Nederlands lees van dropbox en vind dat verdacht.
                  Als je voor hetzelfde geld bij dropbox terecht kan waarom dan naar hopshop gaan?
                  En eigenlijk vind ik 99 dollar voor 100GB vrij veel.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dropbox vraagje

                    Hier kleinere cloud drives te verkrijgen:
                    Encrypted cloud storage Wuala shut down completely on 15 November, 2015. Wuala recommended its users switch to Tresorit, a Swiss cloud storage service using End-to-End Encryption.

                    Comment

                    Working...
                    X