Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Df op 36 Mpix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Df op 36 Mpix

    Verleden week was ik bij vriend en fotograaf Jan Masyn om eens de Df vast te houden.
    Jan had me beloofd om een foto met de Df op te pimpen tot 36 Mpix en hij heeft woord gehouden.
    Zojuist kreeg ik de foto's binnen, ga er maar eens rustig bij zitten zou ik zeggen.


  • #2
    Re: Nikon Df op 36 Mpix

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Verleden week was ik bij vriend en fotograaf Jan Masyn om eens de Df vast te houden.
    Jan had me beloofd om een foto met de Df op te pimpen tot 36 Mpix en hij heeft woord gehouden.
    Zojuist kreeg ik de foto's binnen, ga er maar eens rustig bij zitten zou ik zeggen.

    http://janmasyn2.wordpress.com/
    Ziet er verbazingwekkend gaaf uit!

    Walter
    D850

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Df op 36 Mpix

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Verleden week was ik bij vriend en fotograaf Jan Masyn om eens de Df vast te houden.
      Jan had me beloofd om een foto met de Df op te pimpen tot 36 Mpix en hij heeft woord gehouden.
      Zojuist kreeg ik de foto's binnen, ga er maar eens rustig bij zitten zou ik zeggen.

      http://janmasyn2.wordpress.com/
      Goed resultaat, maareh, koop gewoon een D800 dan? Scheelt je een hoop nawerking
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Df op 36 Mpix

        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
        Goed resultaat, maareh, koop gewoon een D800 dan? Scheelt je een hoop nawerking
        Ah voilà, nog maar eens het bewijs dat je al dat pixelgeweld niet nodig hebt! Want zeg nu zelf, wie van jullie drukt geregeld foto's af op zo'n formaat? Met die nabewerking zal het dan toch wel meevallen hé… ;-) Geef mij dus maar een Df!

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Df op 36 Mpix

          Oorspronkelijk geplaatst door MrX Bekijk bericht
          Ah voilà, nog maar eens het bewijs dat je al dat pixelgeweld niet nodig hebt! Want zeg nu zelf, wie van jullie drukt geregeld foto's af op zo'n formaat? Met die nabewerking zal het dan toch wel meevallen hé… ;-) Geef mij dus maar een Df!
          Jan heeft een foto hangen van 1x1m van zijn kleinzoon, genomen met een .....D2x.
          Ik kan iedereen verzekeren dat daar niks mis mee is. Meer nog : ik durf te stellen dat niemand hier zal willen geloven dat dit met een D2x is genomen.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon Df op 36 Mpix

            Ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit. Een crop uit een 16MP moet dus absoluut niet onderdoen als één uit een 36MP. Het moet dan toch aan de sensor liggen...
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X