Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twins

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Twins








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Twins

    Ik zie dat de belichting op de schaal bewust is. Dan is het voor mij ok Heb je het vogelperspectief al eens geprobeerd hier? Ik schrijf dit niet omdat het eieren zijn hoor Het is dus geen grap..

    Comment


    • #3
      Re: Twins

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Heb je het vogelperspectief al eens geprobeerd hier?
      Dat is de volgende. Maar moet witte eieren hebben ( en de ondergrond ook wit ) maar die zijn blijkbaar niet zo snel te vinden.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Twins

        leuk maar tis geen 1 eiige tweeling.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Twins

          zover ben ik nog niet hoor....
          ik heb thuis nog geen 'echte' belichting,
          ik behelp me met hetgeen er voorhanden is
          vandaag 3 Globalmessen gefotografeerd ...

          jouw belichting is hier in ieder geval top.
          (maar de schuinstand van het bord valt me op...)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Twins

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            zover ben ik nog niet hoor....
            ik heb thuis nog geen 'echte' belichting,
            Michel, één reportageflitser, kamer ( héél ) donker maken, en flitsen via het plafond. Je flits richting voorwerp wel afschermen. dat is alles.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Twins

              Ik vind het wel een knappe foto! Alleen... het rechter ei heeft mijns inziens precies een rare vorm... maar kan ook aan mij liggen. Vooral de rechterkant is precies zo hoekig. Maar anders wel knap!

              Groetjes
              Roeliee
              Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

              Comment


              • #8
                Re: Twins

                Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
                Alleen... het rechter ei heeft mijns inziens precies een rare vorm... maar kan ook aan mij liggen. Groetjes Roeliee
                Het ligt niet aan u maar aan de kip. Die zijn ook niet volmaakt.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Twins

                  Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Het ligt niet aan u maar aan de kip. Die zijn ook niet volmaakt.
                  Das ook waar... Zoiets is me echter nog nooit opgevallen...nuja nog nooit echt een ei heel in detail bekeken...
                  Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                  Comment


                  • #10
                    Re: Twins

                    Schitterend !
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Twins

                      Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
                      ... Alleen... het rechter ei heeft mijns inziens precies een rare vorm... maar kan ook aan mij liggen. Vooral de rechterkant is precies zo hoekig. ..
                      zie #4.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Twins

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Dat is de volgende. Maar moet witte eieren hebben ( en de ondergrond ook wit ) maar die zijn blijkbaar niet zo snel te vinden.
                        Als ik me niet vergis zijn ganzeneieren meestal wel wit. Die zijn natuurlijk een stuk groter dan een gewoon kippenei... Kwarteleitjes kan ook een oplossing zijn, al zijn die dan wel een stuk kleiner...
                        Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                        Comment


                        • #13
                          Re: Twins

                          Al een paar keren komen kijken en ik vind het een tof beeld lijkt wel of de eieren de wereld willen verkennen nog voor de geboorte van eventuele kuikens.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Twins

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Michel, één reportageflitser, kamer ( héél ) donker maken, en flitsen via het plafond. Je flits richting voorwerp wel afschermen. dat is alles.
                            merci!
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

                            Comment

                            Working...
                            X