Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

    Een verdiende winnaar, en al weer even geleden dat je de Challenge op jouw naam kon zetten, niet, Woody04?
    Ik heb deze maand vele mooie inzendingen gezien. Die van tantine, bijvoorbeeld, die toch weer heel vooraan wist te eindigen (2de plaats), en ook de foto van M… (3de plaats).
    Omdat ikzelf op de eerste plaats landschapsfotograaf ben, was mijn persoonlijke voorkeur die van MP61, ondanks dat 'wit licht' achteraan, dat er voor mijn part best mocht zijn. Als je een dergelijke foto op het forum plaatst, en mensen geven je daar negatieve kritiek op, dan kun je het nog makkelijk wegwerken; maar ik ben blij dat dat hier niet gebeurd is.
    Een paar erg grappige foto's ook: het hamstertje van lilybie, de patatten van Wim.Vanmaele, de tandjes van LLuc. In de rij geeft doorgaans een rustig beeld, en dat wordt dan weer doorbroken door eentje uit de rij te laten springen: de genoemde patatten, maar ook de wasspelden (BPox), de tomaatjes en het ei (Becquart JM), enz. Ik zou eigenlijk over elke foto wat kunnen zeggen, mocht ik daarvoor de tijd hebben.
    Dus alle deelnemers krijgen mijn gelukwensen en dank, al is het alleen maar voor hun deelname, hun fair play, het scoren en becommentariëren van de medekandidaten…
    Aan diegenen die hun foto geweigerd zagen: ga aub na wat de reden van weigering was (nog steeds teveel "archieffoto's", dus gemaakt vóór het startschot), dan nog een paar met hun naam erop (de Challenge is anoniem!) of een kader (ook tegen de regels).
    Lees aub de regels, en check je mail, en privéberichten. Mocht je niets vinden, en je foto is toch niet in de wedstrijd gegaan (na een bepaalde tijd, niet onmiddellijk), neem dan aub even contact op.


    Nu eens zien wat jullie van "Panta Rhei" gaan bakken. Eén ding is zeker: ik heb mijn eerste deelnemer daarnet al ingeschreven! De prijs voor de snelheid is daarmee al toegekend.
    Last edited by LesC; 1 februari 2014, 12:11.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

    Hey,

    Bedankt voor de felicitatie, ben inderdaad gelukkig dat ik de challenge nog eens helemaal bovenaan kon afsluiten.

    Groeten
    Woody04

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

      Proficiat Woody04 !! Ook aan de 2de en 3de plaats !
      Maar ook aan alle anderen die meegedaan hebben.
      Groetjes
      Jean-Luc.

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

        Van Harte WoodyO4.
        maar vond/vind ook die van Quattie007 en Divad erg goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

          Gefeliciteerd met je overwinning Woody04
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

            Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats Woody04. Met de meeste tienen de terechte winnaar. proficiat!

            grtjs Marc
            Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

              Proficiat Woody04 met je eerste plaats !

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                63 deelnemers, met een gemiddelde score van 5,5.

                Goed gewerkt, allemaal.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                  Proficiat Woody04, je hoorde meteen bij mijn favorieten
                  mooie top-3 en het hele veld deed het heel behoorlijk, proficiat allemaal !
                  Zet nu de kraan maar open voor de volgende opdracht
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    .......
                    Zet nu de kraan maar open voor de volgende opdracht
                    Hint....hint...
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                      Proficiat voor de winnaar hoor
                      mvg jako
                      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                      jako

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                        Proficiat Woody04 voor je overwinning ook aan M met je 3 de plaats!!!
                        Mijn favoriet was die van Filipo (knappe omzetting en mooie dof)...maar de foto's van Lilybie, Moniq en Krol vond ik ook heel geslaagd!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                          Dikke proficiat Woody04 met je overwinning.
                          Een hele kunst om zo'n foto te maken.
                          Ook dikke proficiat aan de top 3 en aan alle deelnemers.
                          Er zitten knappe plaatjes tussen.
                          Op naar de volgende...

                          groetjes

                          moniq
                          Last edited by moniq; 3 februari 2014, 09:28.
                          groetjes, moniq (BD1321BE)

                          A picture paints a thousand words

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                            Proficiat aan de top 3 ... en aan alle deelnemers voor hun deelname.
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat, Woody04, winnaar van de januari Challenge: in de rij

                              Bedankt aan iedereen voor de felicitaties en uiteraard ook voor de goede punten die ik van jullie allemaal gekregen heb hé
                              Nu nadenken over de volgende uitdaging.

                              Comment

                              Working...
                              X