Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook - volgers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook - volgers

    Beste collega's

    Een vraagje : ik merk dat ik op Facebook een aantal volgers heb, vrienden van vrienden, vrienden van collega's etc... Mensen die ik niet ken (ook niks tegen heb), maar waarvan ik vind dat ze mij niet moeten volgen. Ik vraag me ook af wat ze allemaal kunnen zien (ik vermoed enkel openbare foto's).

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat die mensen mij niet meer kunnen volgen ?
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Facebook - volgers

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    Comment


    • #3
      Re: Facebook - volgers

      Bedankt !
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Facebook - volgers

        Ik heb geen facebook, dus ik volg je niet Maar wie weet laat ik me nog eens overhalen Snap wel wat je bedoeld trouwens. Succes met het opruimen
        Last edited by Guest4; 31 januari 2014, 16:43.

        Comment


        • #5
          Re: Facebook - volgers

          Ja..., sociale media. Daar komt nogal dikwijls veel miserie van. Ik doe er ook aan mee omdat ik erin getrokken (of geluid) ben. Maar soms erg tegen mijn zin. Ik spreek hier enkel van FB en dan nog niet van Twitter. Dat vind ik helemaal overbodig.
          In elk geval beperk ik het zoveel als mogelijk. Als mensen jou vragen "om vrienden te worden" is het niet altijd zo gemakkelijk om nee te zeggen. Zo ben ik althans.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Facebook - volgers

            Facebook heeft zijn langste tijd gehad. De jeugd vertrekt massaal. Leve whatsapp....

            Jan

            Comment

            Working...
            X