Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D4

    Hallo,

    Simpele en korte vraag, zijn er ook amateurs die zo'n toestel aankopen?
    Moest ik er ene kopen, ik moet er alles van kennen Maar die prijs!
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: D4

    Nou 2 vrienden / bekenden hebben er eentje. Zijn beide gewoon hobby fotograven. Als ik er het geld voor had, wou ik er gelijk eentje hebben.
    Heb zelf een D3, maar het is een wereld van verschil

    Comment


    • #3
      Re: D4

      ken er ook wel een paar die als hobby een D3s hebben.
      en ja hoor, moets ik het kunnen betalen koop ik me ook een D4 hoor.
      doe redelijk wa sport, dus deze zou soms een stukje beter van pas komen.
      mijn D600 doet het ook zeker nie slecht, maar AF en snelheid + sealing van een D4 is me toch net iets anders
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: D4

        Oorspronkelijk geplaatst door woppert Bekijk bericht
        ........ Zijn beide gewoon hobby fotograven....
        en wat doen die er mee..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: D4

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          en wat doen die er mee..?
          grt,bouk.
          Foto's maken.

          Comment


          • #6
            Re: D4

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            en wat doen die er mee..?
            grt,bouk.
            Foto's maken hoop ik.
            Een vriend van mij heeft er ook ééntje, heeft hem ook echt niet nodig maar wilde gewoon de beste.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment


            • #7
              Re: D4

              Bij mijn laatste aankoop kwamen er voor mij 2 toestellen in aanmerking, m.n. de D800E en de D4. Op mijn gevoel af zou ik voor de D4 gekozen hebben. Maar aangezien ik toch maar een amateurke ben vond ik het overkill om dit te doen. De prijs is immers ook het dubbele. Het enige wat mij nog stoort aan de D800 is het pixelgeweld. Mijn computersystemen zouden hiervoor moeten geupdated worden om de files vlugger te kunnen verwerken. Maar met wat geduld kom ik er voorlopig wel. Conclusie : als amateur "voor mij" overkill.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: D4

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Foto's maken.
                Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                Foto's maken hoop ik.
                graven met een fototoestel..? )(.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: D4

                  Onze vriend Sultana heeft er eentje, waar hij supertevreden mee is.
                  En dat is het bijzonderste vind ik, als je liefhebber bent, en je kan het betalen,
                  dan heb je het beste wat er momenteel te koop is, supersnel, ongeloooooofelijk goede hoge iso enz.
                  Je moet er ook wat voor overhebben, het toestel weegt nogal wat, en je zet daar ook geen kitlensje op.
                  Prijs is relatief hé, als je reeds voor 20.000€ glas hebt, dan kan de prijs van een goede boddy er ook wel af zeker...
                  Het is zeker een wereld van verschil tegenover een D3 qua hoge iso kwaliteit woppert, dat was de D3s reeds,
                  deze doet daar nog een stapje boven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D4

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    graven met een fototoestel..? )(.
                    grt,bouk.
                    Is dat niet het soort antwoorden dat wij van U meestal krijgen bouk ???

                    Comment


                    • #11
                      Re: D4

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Is dat niet het soort antwoorden dat wij van U meestal krijgen bouk ???
                      er is toch niets ergerlijker op een fotoforum als men schrijft... fotograVen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: D4

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        er is toch niets ergerlijker op een fotoforum als men schrijft... fotograVen.
                        grt,bouk.
                        Laat dat Uw gedacht zijn bouk, je hebt wel mij en Rufus in je antwoord opgenomen hé bouk.
                        Of gaan we nu beginnen spellings en typefouten beoordelen ipv. op het forumreglement te wijzen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: D4

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Bij mijn laatste aankoop kwamen er voor mij 2 toestellen in aanmerking, m.n. de D800E en de D4. Op mijn gevoel af zou ik voor de D4 gekozen hebben. Maar aangezien ik toch maar een amateurke ben vond ik het overkill om dit te doen. De prijs is immers ook het dubbele. Het enige wat mij nog stoort aan de D800 is het pixelgeweld. Mijn computersystemen zouden hiervoor moeten geupdated worden om de files vlugger te kunnen verwerken. Maar met wat geduld kom ik er voorlopig wel. Conclusie : als amateur "voor mij" overkill.
                          Kijk het is het precies dat, denk ik, dat de meesten ervan weerhoudt om voor de D800/E te gaan. Of wat sommigen na een tijdje doet afhaken en verlangen naar een camera met minder pixels. Wat eigenlijk een irrelevante reden is die niets met fotografie te maken heeft. Ok het komt er dan op neer dat je een nieuwe computer moet aanschaffen, die prijs moet je bijtellen bij het prachtige fototoestel dat je hebt aangeschaft. Bovendien zal je snelle computer dan nadien ook prettig om op te werken zijn, nog los van het hele fotogebeuren.

                          Walter
                          D850

                          Comment


                          • #14
                            Re: D4

                            Zoals Geert reeds schreef heb ik mezelf getrakteerd op een D4. De D800E is in de vitrine gegaan omdat:
                            1/ het teveel toestel is voor mij
                            2/ ik het toestel nooit goed onder de knie heb gekregen
                            3/ de D4 veel meer aanleunt voor mijn type amateurfotografie

                            Het is een smak geld en daar moet ieder voor zich beslissen of de hobby dit waard is. In fotografie ben ik meer een gearhead dan estheticus en de D4 is op dat gebied (eigenlijk alle gebeid) uiteraard

                            Comment


                            • #15
                              Re: D4

                              Dit 15 jarig jongetje heeft geen Nikon 4D nodig om een top fotograaf te zijn.
                              Dit talent doet het voor minder dan de helft. Droom maar verder.

                              David Uzochukwu
                              Image maker, sunrise lover. davideuzochukwu@gmail.com Website Tumblr Facebook Twitter Instagram

                              Comment

                              Working...
                              X