Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de dag - Finistère

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Einde van de dag - Finistère


  • #2
    Re: Einde van de dag - Finistère

    Misschien eens kijken naar je witbalans, want daar zit iets niet goed. Je dieptewerking is hier ook niet scherp. Heb je de hyperfocale afstand toegepast? Zie geen gegevens in je foto, dus kan ik niet zien welk F-getal je hebt gebruikt

    Comment


    • #3
      Re: Einde van de dag - Finistère

      Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
      Met dank voor de opmerkingen van MGfoto, ik heb geprobeerd vooral op de witbalans te werken. Lichtjes naverscherpt 1.4 -115
      De exifs iso100, F 5.6, 1/640sec, focus 75mm, Canon 60D

      Comment


      • #4
        Re: Einde van de dag - Finistère

        zet de update even onder je openingspost.
        vind de update niet beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Einde van de dag - Finistère

          Je mag de warme gloed van het origineel gerust behouden, maar in dit geval is het er ver over zoals Mg reeds aangeeft.
          De update is er niet beter op geworden (ook té veel verscherpt zoals je ziet aan de randjes rond de bomen).
          Begrijp ook niet waarom je dit landschap op f5.6 hebt gemaakt. Zo krijg je toch nooit voldoende scherpte op het geheel?
          De huisjes/kerkje op de oever aan de overkant intrigeren me, maar zijn amper te onderscheiden omdat het te donker is.
          Jammer ... hier zat veel meer in.

          Comment


          • #6
            Re: Einde van de dag - Finistère

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Je mag de warme gloed van het origineel gerust behouden, maar in dit geval is het er ver over zoals Mg reeds aangeeft.
            De update is er niet beter op geworden (ook té veel verscherpt zoals je ziet aan de randjes rond de bomen).
            Begrijp ook niet waarom je dit landschap op f5.6 hebt gemaakt. Zo krijg je toch nooit voldoende scherpte op het geheel?
            De huisjes/kerkje op de oever aan de overkant intrigeren me, maar zijn amper te onderscheiden omdat het te donker is.
            Jammer ... hier zat veel meer in.
            Dank u. Hoef ik niets meer te typen.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X