Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

    Aan allen, deze voormiddag was ik van plan om druppels te fotograferen, setup was gezet en stuitte op het volgende probleem.

    5d stond op statief, met daarop yongnuo yn-622c Trigger, links van het statief stond de Flits 430 exII opgesteldt op een statfief met een softparaplu, alsook met een yongnuo yn-622c Trigger. In manueel programma stand.

    Nu de vraag, wanneer ik de foto wil maken, geeft mijn flits de minst flitssterkte weer, namelijk 1/64, wanneer ik deze wil aanpassen naar bvb 1/1, gaat deze terug automatisch terug in stand 1/64. Heel af en toe lukte het wel om op vbv 1/16de te flitsen, maar dit lijkt mij eerder toeval.

    Heb alles geprobeerd, camera afzetten, de flits op de camera geplaatst, dan deed ie alles perfect, maar eenmaal op de Trigger blijft ie op 1/64 flitsen, frustrerend. Wie kan mij helpen??


    Groetjes
    FM
    www.sandromaggio.com

  • #2
    Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

    Triggers eens resetten?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Triggers eens resetten?
      Heb de batterijen eens veranderd en nu lijkt het wel te lukken. Raar voorval...
      www.sandromaggio.com

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

        Is ook een mogelijke oplossing die in de handleiding aangehaald wordt.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Is ook een mogelijke oplossing die in de handleiding aangehaald wordt.
          Het is wel een verschrikkelijke handleiding... De "The other YN-622c manual_pdf" is beter, maar ik zou die graag vertaald in het Nederlands kunnen lezen. Het lukt me niet ze te vertalen. Ik snap nog steeds niet wanneer welk lampje rood en groen flikkert en waarom....
          Maar het is echt fijn speelgoed, die YN-622c.

          Comment


          • #6
            Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

            Heb zelf de nikon versie. Wat anders in bediening. Dacht dat daar rood manueel en groen ttl is.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

              Bedankt,

              laat ons hopen dat het probleem zich niet meer voortdoet, maar idd die handleidingen snap er soms geen bal van
              www.sandromaggio.com

              Comment


              • #8
                Re: Canon 5D trigger yongnuo yn-622c Flits 430 exII

                Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Heb zelf de nikon versie. Wat anders in bediening. Dacht dat daar rood manueel en groen ttl is.
                ik heb de versie voor Canon, de YN622C, ik meen in de handleiding gelezen te hebben op blz 5, als het groen licht flikkert/brand voor Transmitter TX en het rode lampje voor de reciever, RX mode.
                Sony A7III & Sony A7 RIII
                Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                Comment

                Working...
                X