Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs voor gebruikte D7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs voor gebruikte D7000

    Hallo,

    vorig jaar in april heb ik een D7000 gekocht. Deze heeft ondertussen een shuttercount van 55 000 (op een 9-tal maand), heeft een barst in LCD-scherm (maar werkt nog), en de ingebouwde flitser werkt niet meer (ook barstje).

    Ik gebruikte hem énorm veel, ging overal met me mee naartoe. Heb er wel degelijk mijn plezier al uitgehaald. Maar nu mijn vraag: hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen? Is nog steeds in garantie, met doos, papieren & cameradop, + batterij & lader!

  • #2
    Re: Prijs voor gebruikte D7000

    Je gaat naar de bekende site's, MP, 2dehanhds, Kapaza en geeft D7000 in. Dan kan je zien wat anderen er voor vragen. Je zal dan wel een gemiddelde kunnen opmaken van de huidige vraagprijzen.
    Je hebt dan ook een idee van de gemiddelde shuttercount en de staat en ouderdom.
    En dan komt er de huidige nieuwprijs ook bij kijken (of eventuele acties) die de prijs beinvloeden.
    Mijn ervaring zegt dat je prijs (flink) onder het gemiddelde gaat moeten, hij is beschadigt en heeft voor een consumertoestel redelijk veel clicks.
    Omdat hij beschadigt is gaan de meeste kopers zowieso afhaken.
    Bij kamera express .nl heb je hem al voor 650€, het zou me verbazen als je meer dan 275€ krijgt.
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #3
      Re: Prijs voor gebruikte D7000

      Ik zou hem zelf blijven gebruiken in bepaalde gevaarlijke en minder goede situaties. Persoonlijk zou ik dat nooit van iemand kopen in die toestand.
      mvg Guido
      Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

      Comment


      • #4
        Re: Prijs voor gebruikte D7000

        Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
        Je gaat naar de bekende site's, MP, 2dehanhds, Kapaza en geeft D7000 in. Dan kan je zien wat anderen er voor vragen. Je zal dan wel een gemiddelde kunnen opmaken van de huidige vraagprijzen.
        Je hebt dan ook een idee van de gemiddelde shuttercount en de staat en ouderdom.
        En dan komt er de huidige nieuwprijs ook bij kijken (of eventuele acties) die de prijs beinvloeden.
        Mijn ervaring zegt dat je prijs (flink) onder het gemiddelde gaat moeten, hij is beschadigt en heeft voor een consumertoestel redelijk veel clicks.
        Omdat hij beschadigt is gaan de meeste kopers zowieso afhaken.
        Bij kamera express .nl heb je hem al voor 650€, het zou me verbazen als je meer dan 275€ krijgt.
        Oorspronkelijk geplaatst door gblanchaert Bekijk bericht
        Ik zou hem zelf blijven gebruiken in bepaalde gevaarlijke en minder goede situaties. Persoonlijk zou ik dat nooit van iemand kopen in die toestand.
        Ok bedankt. Was eventueel nog aan het overwegen hem te verkopen als ik hem voor 400 zou kunnen verkopen, maar lijkt dus geen optie. Heb dan 2 bodies, FX en DX, kan nog handig van pas komen.

        Comment

        Working...
        X