Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afstand fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afstand fotografie

    Hallo!!

    Ik maak graag natuur foto's en wil dit nu op afstand gaan doen zodat ik meer mijn groothoek kan gaan gebruiken omdat dit denk ik wel mooie foto's kan opleveren. Nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik dit kan doen zodat ik op een meter of 20/30 foto's kan nemen. Bedraad of draadloos maakt voor mij niet zoveel uit alleen denk ik dat bedraad wel wat goedkoper is.

    Wat ik zelf dacht is om mijn camera (canon 7d) op mijn laptop aan te sluiten met software EOS Utility zodat ik ook nog live view kan gebruiken en hier tussen een USB repeater om wat meer afstand te krijgen. Is dit een slim idee of heeft iemand beter idee?

    Vriendelijke groet,
    Jerry de Blok
    Canon 7D / Tokina 11-16mm f/2.8 / Canon 85mm f/1.8
    www.jerrydeblok.nl

  • #2
    Re: afstand fotografie

    waarom ga je op afstand staan?
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: afstand fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      waarom ga je op afstand staan?
      Bij schuwere dieren is het niet zo makkelijk om met een groothoek foto's te nemen.
      Canon 7D / Tokina 11-16mm f/2.8 / Canon 85mm f/1.8
      www.jerrydeblok.nl

      Comment


      • #4
        Re: afstand fotografie

        Ah had niet door dat je dieren wou fotograferen. Dacht aan landschapjes. Er zijn draadloze triggers voor je camera die niet veel kosten. Heb bij konijneberg al eens een setje vastgehouden, helaas naam vergeten

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: afstand fotografie

          Chris van Rijswijk heeft er erg mooie foto's mee gemaakt. In het praktijkboek vogelfotografie heeft hij er een stukje over geschreven.

          greetz
          Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

          Comment

          Working...
          X