Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

xdrive te huur in België ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • xdrive te huur in België ?

    hallo,

    volgende week zaterdag vertrek ik voor 14 dagen op verlof.
    Volgens Vasa wordt mijn xdrive maandag verstuurd uit australië.

    nu begin ik te twijfelen of ik mijn toestel voor zaterdag zal ontvangen.

    Stel dat ik het niet ontvang: kan ik ergens een xdrive huren voor 14 dagen ?
    liefst in de buurt van W. Vlaanderen.

    mvg,
    Tom
    Canon 10D

  • #2
    als hij maandag wordt verstuurd, dan is hij er donderdag - vrijdag zeker. ja kan de verzending volgen via een tracking number van DHL.
    je kan hem dan eventueel nog zelf afhalen bij DHL (wel tijdig bellen).

    Te huur denk ik niet dat je ze gaat vinden...
    misschien van een bd'r met een goed hart
    My Portfolio (like!)
    Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by ssimons

      Te huur denk ik niet dat je ze gaat vinden...
      misschien van een bd'r met een goed hart
      Behalve de Bd-er met een goed hart (die zijn hier zéker), is er ook eentje die de x-drive professioneel verhuurt. Spijtig dat de archieven niet door te zoeken zijn na de 120-dagengrens.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Ik dacht dat otto dit enkele jaren geleden te huur aanbood, anders eens bij hem informeren.

        Maar ik heb vandaag op de site van vasa gezien, dat de drive's geshipped worden, dus die vertrekken maandag en die zijn donderdag hier..... ('t zal maar best zijn, 'k heb die x-drive expres besteld voor koksijde zondag)
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          't geeft moed te lezen dat dhl er niet lang over doet om de pakskes naar België te versturen...

          kan ik hier ergens een heilige aanroepen om steun ???

          Tom
          Canon 10D

          Comment


          • #6
            Originally posted by TDC
            't geeft moed te lezen dat dhl er niet lang over doet om de pakskes naar België te versturen...

            kan ik hier ergens een heilige aanroepen om steun ???

            Tom
            As't vandaar moet komen kunde lang wachten!
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Originally posted by Digipics357
              Originally posted by TDC
              't geeft moed te lezen dat dhl er niet lang over doet om de pakskes naar België te versturen...

              kan ik hier ergens een heilige aanroepen om steun ???

              Tom
              As't vandaar moet komen kunde lang wachten!
              bwa, de heilige dhlius niet onderschatten zulle, na 2 bedevaarten en 59 paternosters..... (ge moet er iet voor over hebben )
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Behalve de Bd-er met een goed hart (die zijn hier zéker),
                @Hombre,mag ik dan uwe 10D eens 2 weken lenen om mee op verlof te pakken
                Vitarake


                Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                Comment


                • #9
                  vasa is toch ne "krak", he...

                  ---------------
                  Hi Tom,

                  We are shipping them today (Sunday) so they will arrive to EU on Monday/Tuesday and have plenty of time to get you by Friday.

                  Best Regards
                  Vasa Carapic
                  www.powerinnumbers.com.au
                  ------------------
                  Canon 10D

                  Comment


                  • #10
                    Hopelijk heb je niet het effekt dat het langer duurt van in Brussel tot bij je thuis dan van Australie naar Belgie!?

                    Ik wil je de moed niet ontnemen maar spreek uit ondervinding, dus toch best voor alle zekerheid naar backup zoeken

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vitarake
                      Behalve de Bd-er met een goed hart (die zijn hier zéker),
                      @Hombre,mag ik dan uwe 10D eens 2 weken lenen om mee op verlof te pakken
                      Bwoa, die kan ik zélf niet zolang missen. Maar als ik je een plezier kan doen met een doekje om uw lens te kuisen, kom maar af!

                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jdm
                        Ik dacht dat otto dit enkele jaren geleden te huur aanbood, anders eens bij hem informeren.

                        Maar ik heb vandaag op de site van vasa gezien, dat de drive's geshipped worden, dus die vertrekken maandag en die zijn donderdag hier..... ('t zal maar best zijn, 'k heb die x-drive expres besteld voor koksijde zondag)
                        Op dit moment zijn alle Coolwalkers in het zuiden ! Vooral in de omgeving van Portugal.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Lol hombre ! BTW zijn er ergens camera's te huur ook???????
                          Vitarake


                          Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vitarake
                            Lol hombre ! BTW zijn er ergens camera's te huur ook???????
                            Ja, hier hebben ze nog EOS 300's en 10D's te huur

                            http://www.pixelrents.com/cameras.htm
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • #15
                              snik nog geen mailtje gehad met shipping number van vasa terwijl er op hun site staat, dat de x-drives wel degelijk geshipped worden.... Zal hij toch nog te laat toekomen voor koksijde ? Spanned
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment

                              Working...
                              X