Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moet er nog zand zijn ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moet er nog zand zijn ?



    Mvg
    Joeri

    E-mail : joeri.ds@skynet.be
    Foto's : http://photo.net/photodb/member-photos?user_id=979153
    Last edited by Joeri; 26 januari 2014, 19:56.
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

  • #2
    Re: Moet er nog zand zijn ?

    1 foto toegelaten. Dus keuze maken.

    1 is voor mij de beste.

    Pixelboy

    Comment


    • #3
      Re: Moet er nog zand zijn ?

      Knappe foto, maar volgens mij zijn er op de helm enkele puntjes overbelicht (op de helm).
      En wat zijn die vierkantjes links bovenaan de foto? (als je het uitvergroot zie je het beter).

      Loek
      Last edited by Loek Pictures; 27 januari 2014, 00:05.

      Comment


      • #4
        Re: Moet er nog zand zijn ?

        Als ik mijn scherm naar achter kantel, lopen er gewoon lijntjes... De witte bg zijn 'nette kleine kotjes', er is daar dus iets raars mee gebeurd.
        Vind het wel een heel knap moment. Misschien wel een beetje oververscherpt.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Moet er nog zand zijn ?

          Mooi belicht, kleuren en actie zijn knap gedaan.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: Moet er nog zand zijn ?

            Knappe foto van de Ludovic bij zijn nieuw team.

            Comment


            • #7
              Re: Moet er nog zand zijn ?

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Als ik mijn scherm naar achter kantel, lopen er gewoon lijntjes... De witte bg zijn 'nette kleine kotjes', er is daar dus iets raars mee gebeurd.
              Vind het wel een heel knap moment. Misschien wel een beetje oververscherpt.
              Mss heb je een slecht scherm, ik heb dat niet hier !! .
              Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

              Comment


              • #8
                Re: Moet er nog zand zijn ?

                Een spectaculaire foto. Toch vind ik de uitsnede/compositie een beetje ongemakkelijk kijken. Ik denk dat het komt omdat de motorrijder net iets te plat ligt in combinatie met het wat afwijkende fotoformaat. Probeer eens de foto iets naar links te draaien zodat de helm in de hoek van de foto komt en dan een uitsnede op 2:3 verhouding te maken.

                (PS: met een heel goed scherm is in het witte gedeelte nog net een grid zichtbaar)
                Groetjes, KC
                www.sportbeelden.com

                Comment


                • #9
                  Re: Moet er nog zand zijn ?

                  Ben toch niet de enige die die grid op het witte gedeelte zag ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moet er nog zand zijn ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Loek Pictures Bekijk bericht
                    Ben toch niet de enige die die grid op het witte gedeelte zag ;-)
                    nope heb dan wel geen top scherm( al wat ouder maar wel gekalibreerd) maar ik zie het ook vanuit bepaalde hoeken
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                    Comment

                    Working...
                    X