Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orient delivery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Orient delivery








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Orient delivery

    Waarom f5.6 en 1/1600s ?

    Comment


    • #3
      Re: Orient delivery

      Het compo vind ik goed , maar de scherpte mis ik een beetje . Zou een toffe foto zijn om Tilt & shift effect op te doen .
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Orient delivery

        Oorspronkelijk geplaatst door Divad Bekijk bericht
        Waarom f5.6 en 1/1600s ?
        Waarom niet?
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Orient delivery

          mis hier ook wat scherpte.
          ik begrijp wel je keuze van instellingen (met de bedoeling voor beperkte scherptediepte?)
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

          Comment


          • #6
            Re: Orient delivery

            Jammer dat de scherpte ontbreekt. Weet niet waarop je hebt scherpgesteld, maar volgens mij niet op de tanker

            Comment


            • #7
              Re: Orient delivery

              Ik zou een kleiner diafragma gebruikt hebben, maar vermoed dat jij een reden hebt om hier f5.6 te gebruiken en bijv. in deze " http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ns-479376.html " f13 gebruikt. Deze vraag dus uit interesse en leergierigheid..

              Comment


              • #8
                Re: Orient delivery

                Oorspronkelijk geplaatst door Divad Bekijk bericht
                Ik zou een kleiner diafragma gebruikt hebben, maar vermoed dat jij een reden hebt om hier f5.6 te gebruiken en bijv. in deze " http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ns-479376.html " f13 gebruikt. Deze vraag dus uit interesse en leergierigheid..
                Bij het maken van " Breskens " stond ik op de begane vaste grond. Bij deze stond ik op ( redelijk snel bewegende ) overzetboot. Vandaar.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Orient delivery

                  Deze zit voor mij toch wel een in aangename kleurencombinatie .... Dat oranje met blauw en het rode ...
                  Vind het een mooi beeld.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment

                  Working...
                  X