Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thermae Palace Ostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thermae Palace Ostende


    Een hdr van 13 foto's. Misschien was het niet nodig om er zoveel te trekken, heb hiermee nog maar weinig ervaring.
    Last edited by Siesje; 25 januari 2014, 09:04. Reden: verkeerde link geplaatst

  • #2
    Re: Thermae Palace Ostende

    help, imageschack is veranderd, nu weet ik niet meer hoe ik aan de luiste links die de foto meteen vertonen moet komen.... iemand een idee?

    Comment


    • #3
      Re: Thermae Palace Ostende

      Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
      help, imageschack is veranderd, nu weet ik niet meer hoe ik aan de luiste links die de foto meteen vertonen moet komen.... iemand een idee?
      Je foto is hier zichtbaar je hebt al genoeg aan 3 of 5 foto's om hdr te maken.Ben nieuwsgierig waarom je zoveel foto's hebt gebruikt en met welk programma je hebt gewerkt

      Vriendelijke groet, jessey

      Comment


      • #4
        Re: Thermae Palace Ostende

        Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
        Je foto is hier zichtbaar je hebt al genoeg aan 3 of 5 foto's om hdr te maken.Ben nieuwsgierig waarom je zoveel foto's hebt gebruikt en met welk programma je hebt gewerkt

        Vriendelijke groet, jessey
        Weeral verkeerde info, de foto is NIET zichtbaar. Het enige wat wij zien is de link. Als wij daarop klikken zien we uw foto.
        Imageschack is idd veranderd. Je moet, als je uw foto opgeladen hebt, de "direct" link kopiëren. Ook klik ik de "full size" aan. (als je hem zelf verkleind hebt op max 1024 px langste zijde) Dan word de foto niet geresized.
        Dan hier invoegen op het forum.
        Succes !
        Mvg.
        Last edited by vosse; 25 januari 2014, 06:54. Reden: toevoeging

        Comment


        • #5
          Re: Thermae Palace Ostende

          Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          Je foto is hier zichtbaar je hebt al genoeg aan 3 of 5 foto's om hdr te maken.Ben nieuwsgierig waarom je zoveel foto's hebt gebruikt en met welk programma je hebt gewerkt

          Vriendelijke groet, jessey

          Heb gewerkt met Nik software. Ergens las ik dat je best meer dan 3 foto's neem voor HDR. Dus ik dacht liever teveel dan te weinig. Bij wijze van test alle 13 gebruikt in Nik Hdr pro.

          Comment


          • #6
            Re: Thermae Palace Ostende

            Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
            Weeral verkeerde info, de foto is NIET zichtbaar. Het enige wat wij zien is de link. Als wij daarop klikken zien we uw foto.
            Imageschack is idd veranderd. Je moet, als je uw foto opgeladen hebt, de "direct" link kopiëren. Ook klik ik de "full size" aan. (als je hem zelf verkleind hebt op max 1024 px langste zijde) Dan word de foto niet geresized.
            Dan hier invoegen op het forum.
            Succes !
            Mvg.
            Bedankt voor je info, het is gelukt!

            Comment


            • #7
              Re: Thermae Palace Ostende

              Zeker niet slecht, wel en lichte bewegingsonscherpte in de wolken waarneembaar. Waarschijnlijk door de 13 foto's hdr. Wolken staan namelijk niet stil hé . Ook de golvenbreker heeft een onrealistisch kantje.
              Zoals eerder gezegd zijn 3 tot 5 foto's voldoende voor dit beeld.

              Mvg John
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

              Comment


              • #8
                Re: Thermae Palace Ostende

                Mooie strakke compositie. Jammer dat er een paar uitgebrande stukjes lucht zijn.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Thermae Palace Ostende

                  13 opnames en toch afgebrande wolken...
                  Hoeveel opnames zijn noodzakelijk ? Dat hangt ervan af van het contrast, het formaat en het bewerkingsprogramma.
                  In dit geval is het contrast niet enorm. Het gaat vooral om het verschil tussen de lucht en de rest te egaliseren. Ik zou voor RAW-formaat kiezen (belangrijk) en b.v. 5 opnames met EV's 0, -2, -4, +2 en +4. Dat zou voldoende zijn.
                  Ervaring blijven opdoen...

                  Comment

                  Working...
                  X