Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glaasje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glaasje



    Jos
    Site

  • #2
    Re: Glaasje

    Voor mij is dit een kunstwerkje hoor!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Glaasje

      Je zal er wel een bedoeling mee gehad hebben, maar persoonlijk vind ik het wat jammer dat je linkerkant van de glasvoet en de glasstaaf volledig overloopt in de achtergrond .... Hierdoor verlies je de dimensie van de voet en de staaf van het glas. Een fijne aftekening langs de linkerkant op beiden zou mijn eigen voorkeur krijgen.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Glaasje

        mooi al mag de bovenkant er van mij wel af.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Glaasje

          niettegenstaande ik het meer voor donkere foto's heb,
          vind ik dit toch wel een goeie!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Glaasje

            Als het de bedoeling was, waar ik aan twijfel, om dit te verkrijgen, chapeau. Anders, helaas.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Glaasje

              ik ben er van overtuigd dat het de bedoeling was om dit te verkrijgen.
              zoiets krijg je niet "toevallig"
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

              Comment


              • #8
                Re: Glaasje

                Dank voor de reacties
                en het was de bedoeling om dit te verkrijgen, kan natuurlijk nog beter, maar k ben tevreden
                Jos
                Site

                Comment


                • #9
                  Re: Glaasje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                  ik ben er van overtuigd dat het de bedoeling was om dit te verkrijgen.
                  zoiets krijg je niet "toevallig"
                  Zeg nooit nooit, ik heb eerder deze week per ongeluk een vergelijkbaar resultaat verkregen toen ik een fles whiskey wilde fotograferen. Moeilijke lichtomstandigheden dus ik had allerlei verschillende settings uitgeprobeerd, waaronder een hele foute met zware overbelichting tot gevolg. Ongeveer hetzelfde resultaat. Voor mij was dat niet echt wat ik wilde bereiken dus ik mijn foto is in de digitale prullenbak beland.
                  Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                  Comment

                  Working...
                  X