Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Info over metz mecablitz 58 af-2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Info over metz mecablitz 58 af-2

    Hallo ik zoek mij zo een metz mecablitz 58 af-2 aan te schaffen de vraag is van mij zijn der hier fotografen die met deze flitser werken en er positief of negatieve ervaring mee hebben ?

    Al zeker op voorhand bedankt
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: Info over metz mecablitz 58 af-2

    Ik heb goede ervaringen met de 58 af-1 voor nikon. Werkt allemaal erg goed, goed gebouwd en werkt goed samen met nikon CLS.

    Comment


    • #3
      Re: Info over metz mecablitz 58 af-2

      Wel momenteel heb ik de Canon 430 EX II en ik mis soms als de kamer redelijk groot is beetje verlichting voor de rest vind ik deze Canon een super goede flits dus ja om een beetje sterker te gaan zag ik deze Metz en dacht das miss mijn oplossing of ik zou moeten uitkijken naar een tweedehands 580 EX II dat is ook een optie idd maar 329 euro heb ook wel gerust over voor een nieuwe Metz
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Re: Info over metz mecablitz 58 af-2

        Die Metz kan ook je 430 ex II draadloos aansturen, dus die zou je ook elders in de kamer kunnen zetten, om dan vanuit twee hoeken (je camera en van waar je de 430 zet) de kamer te kunnen verlichten. Ik ga er even vanuit dat een 580 dat ook kan, maar dat moet je even opzoeken. ik ben niet zo thuis in de canonflitswereld.

        Comment


        • #5
          Re: Info over metz mecablitz 58 af-2

          Voila ik heb mij vandaag van DNeef een man die hier actief is een Canon 580 EX II gekocht voor 275 euro en ben zeer blijk de flitser in perfecte staat en leuke mensen dus op naar wat geluk met de nieuwe flitser ik denk nog steeds als je bij het eigen merk blijft dat het steeds het beste is !!! Maar morgen uitgebreid testen want heb nog drie maand garantie
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment

          Working...
          X