Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waardevol pakket versturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waardevol pakket versturen

    Ik zou een laptop willen versturen die ik heb verkocht.
    Via Bpost is dit verzekerd tot 500 euro maar de waarde van het toestel in kwestie is hoger dan het dubbel van dat.
    Bedoeling is dat de bestemmeling betaalt bij ontvangst.

    Iemand die hier ervaring mee heeft ? Wat is de beste manier om zoiets (veilig) te versturen zonder dat de verzendkosten de pan uitswingen ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Waardevol pakket versturen

    bpost heeft ook een
    Additional Insurance, tot 25.000€, inclusief Signature – Vanaf € 3.02
    Klik
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Waardevol pakket versturen

      Eerlijk gezegd, voor zo'n bedrag: gebruik een koerierfirma of breng het zelf. Ik verstuur, na véél slechte ervaringen met bpost, geen enkel pakket meer via hen. Trouwens ook enkel nog het minimum aan brieven, en dan meestal aangetekend.

      Comment


      • #4
        Re: Waardevol pakket versturen

        Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
        Eerlijk gezegd, voor zo'n bedrag: gebruik een koerierfirma of breng het zelf. Ik verstuur, na véél slechte ervaringen met bpost, geen enkel pakket meer via hen. Trouwens ook enkel nog het minimum aan brieven, en dan meestal aangetekend.
        Suggesties voor een koerierbedrijf ?
        Heb uitgerekend bij Bpost met verzekering van de volledige waarde, aangetekend, en zou net geen 30 euro kosten. Als een koerierbedrijf dat voor dezelfde prijs kan doen, dan sta ik open voor suggesties...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Waardevol pakket versturen

          Kiala!
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: Waardevol pakket versturen

            Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
            Kiala!
            Voor zover ik kan zien, ben je verzekerd voor 10€ per kg. Mocht er wat misgaan, dan recupereer ik zo'n 30 euro. Beter dan niets, maar 't is toch nie vet
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: Waardevol pakket versturen

              Heb goede ervaringen met UPS en DHL, vooral DHL wordt hier op het werk enorm veel gebruikt. Prijs: geen idee, gaat via financiële dienst

              Comment


              • #8
                Re: Waardevol pakket versturen

                Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                Heb goede ervaringen met UPS en DHL, vooral DHL wordt hier op het werk enorm veel gebruikt. Prijs: geen idee, gaat via financiële dienst
                twijfel of je via deze kan versturen als partikulier.
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: Waardevol pakket versturen

                  UPS en DHL Gebruik het al jaren beste service komt altijd toe heb al duizenden pakketten verstuurd en ontvangen voor het werk steeds op tijd gelijk welk land buiten europa ook maar sommige continenten zijn niet mogelijk maar dan wel met DHL prijs valt goed mee ook de verzekerde waarde valt mee

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waardevol pakket versturen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kongai2014 Bekijk bericht
                    UPS en DHL Gebruik het al jaren beste service komt altijd toe heb al duizenden pakketten verstuurd en ontvangen voor het werk steeds op tijd gelijk welk land buiten europa ook maar sommige continenten zijn niet mogelijk maar dan wel met DHL prijs valt goed mee ook de verzekerde waarde valt mee
                    Op je toetsenbord staan ook . en , (leest "iets" gemakkelijker).
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment

                    Working...
                    X