Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 x 9 = 63

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7 x 9 = 63

    Volgens mij worden de naden groter.

    KLIK

  • #2
    Re: 7 x 9 = 63

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Volgens mij worden de naden groter.

    KLIK
    Denk het ook.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: 7 x 9 = 63

      Ik denk niet dat er iets wijzigt aan de naden. Want dan zou hij geen 9 rijen meer kunnen plaatsen.

      Bij iedere verschuiving maakt hij de blokjes van één hele rij smaller (bvb 7 blokjes, ieder 1,3 mm smaller = 1 blokje).
      Hij doet dit 3 keer, bijgevolg 3 blokjes.

      Door het perspectief merken we geen verschil in de breedte (eigenlijk moet ik schrijven 'diepte') van de rijen.



      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: 7 x 9 = 63

        al een oudje en hier al eens geweest, maar wel leuk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: 7 x 9 = 63

          hier wordt het mysterie ontrafeld :

          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

          Comment


          • #6
            Re: 7 x 9 = 63

            Een van onze eerste originele nieuwjaarskaartjes waren stukjes van een hartenheer die aan de ene kant perfect konden bijeen gepuzzeld worden, deed je het omgekeerd dan had je een stuk te kort.
            Was wel wat werk.
            "Dat 199? een jaar mag zijn zonder problemen".

            Als er dus iemand een origineel kaartontwerp zoekt voor volgend jaar, ik wil nog wel even opzoeken hoe het moet.
            Deze van dit jaar kan ik niet doorsturen "een pluim op je hoed voor 2014"
            De tekst stond op de hoedrand en onze namen aan de andere kant (moet je ondersteboven voor printen), dan geplooid, dan een pluim er in geniet en klaar.

            Comment

            Working...
            X