Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met nummering van foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met nummering van foto's

    Ik zit met het volgende probleem, ik 10D, mijn maat 300D nu heb ik de foto's die hij gemaakt heeft, bekeken op mijn toestel ( dus met zijn geheugenkaart ) en nu merk ik op wanneer ik terug één van mijn kaarten in mijn toestel steek, dat mijn toestel nu begint de foto's te tellen vanaf het aantal gemaakte foto's door mijn maat ( ong. 1800 st. ) en niet vanaf mijn aantal een 400 tal. Nu is mijn vraag kan ik op een of andere manier terug aan het orgineel aan foto's geraken die ik heb gemaakt.

    Alvast bedankt...
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

  • #2
    Weet niet of dit zal werken : batterij er lang genoeg uitlaten, en dan een kaart met uw laatste foto er in steken?
    Of zit er niet een of andere algemene reset op? en dan terug een kaart met uw laatste foto erin.


    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Wanneer je de nummering aanpast met behulp van uw computer zal het toestel de volgende foto 1 nummer ophogen.
      Dus stel dat je hoogst foto 4728 is en dat dit gebeurt is door de fout van de manupulatie met kaarten dan maak je van deze foto het nummer dat je wenst met een naamswijziging in de explorer van Windows te doen <.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        en niet vergeten in het menu even de automatische nummering af te zetten, anders werkt het niet (staat ergens in de HL...). Standaard neemt de cam altijd het hoogste nummer van de 2 (laatste foto op kaartje en laatse foto in cam, ook dat wordt namelijk opgeslagen...)
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment

        Working...
        X