Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop Nissin DI700 Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop Nissin DI700 Nikon

    Ben beginnend "hobby" fotograaf
    Ik wil een flitser aankopen, in de les die ik volg gaan ze ons leren hoe te gebruiken e.d.
    Heeft iemand ervaring met de Nissin DI700 flitser voor Nikon,
    +- 160€ wat de prijs is die ik wil besteden
    graag jullie mening en of advies

    bedankt

    Thyra

  • #2
    Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

    Dat staat hier niet juist, vraag een moderator om dit te verplaatsen.
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

      HELP hoe moet het
      ben hier voor de eerste keer

      Comment


      • #4
        Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

        Oorspronkelijk geplaatst door Thyra Bekijk bericht
        HELP hoe moet het
        ben hier voor de eerste keer
        Direct onder 'ben' staat zo'n gevarendriehoekje.
        Click daarop en werk dan verder.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

          Heeft er nu iemand ervaring met die DI 700, ik twijfel ook over deze of de DI 866 om een degelijke TTL flits in huis te halen, maar ik heb geen budget voor Nikon een flitser. Ik heb nu enkel een speedlight sb 20 en een nog oudere Metz met een gebroken flitsschoen die dus enkel nog werkt met een kabeltje.
          Last edited by kawaracer; 7 februari 2014, 21:06.

          Comment


          • #6
            Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

            Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek, waar je je eerste foto's laat zien, naar Accessoires. Dit is toch een vraag over een externe flitser, niet?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek, waar je je eerste foto's laat zien, naar Accessoires. Dit is toch een vraag over een externe flitser, niet?
              je het is een flitser, ik had graag geween of dit een degelijk alternatief is voor nikon sb 700? Ik flits erg weinig en vind het daardoor niet nodig om een dure Nikon aan te schaffen, maar als het nodig is moet die wel voldoende presteren (concerten met erg weinig front verlichting in flitsen).

              Comment


              • #8
                Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

                Moderator Note: Hopelijk is er iemand die deze flitser kent. Ik heb nog een ander probleempje: hoe komt het dat de originele vraag van Thyra komt (nieuw lid), maar dat jij (senior member) deze vraag 'overneemt'?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Hopelijk is er iemand die deze flitser kent. Ik heb nog een ander probleempje: hoe komt het dat de originele vraag van Thyra komt (nieuw lid), maar dat jij (senior member) deze vraag 'overneemt'?
                  Omdat ik de zoekfunctie gebruikt heb voordat ik zelf een topic startte, en doordat er eigenlijk nog geen echte antwoorden gekomen waren, alleen reacties dat dit niet juist stond? En omdat mijn vraag in wezen niet anders die van de TS.

                  Comment


                  • #10
                    Re: aankoop Nissin DI700 Nikon

                    Hoe is dit verder afgelopen? Iemand gekocht?ervaringen?


                    Sent from my iPad using Tapatalk
                    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                    Comment

                    Working...
                    X