Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test vanuit Dropbox

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test vanuit Dropbox

    Eentje uit Jesuskes tijd.
    Last edited by Macroshopper; 19 januari 2014, 11:21.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: test vanuit Dropbox

    Moderator Note: Dik in orde, zeker? Je zou nog kunnen centreren, en wat ik ook moet zeggen: geen exif in de foto aanwezig, maar dat wist je allicht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test vanuit Dropbox

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Moderator Note: Dik in orde, zeker? Je zou nog kunnen centreren, en wat ik ook moet zeggen: geen exif in de foto aanwezig, maar dat wist je allicht.
      Voila, staat in het midden en wat de exif betreft ... volgende maal beter,dit is een gouwe ouwe zonder. Hopelijk kan ik dit jaar terug wat foto's posten,na een stille periode van 2j.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: test vanuit Dropbox

        Moderator Note: OK. Ik sluit nu deze topic; het posten heb je onder de knie. En voor de rest weet jij je weg op het BD-forum te vinden. Blij dat je opnieuw gaat posten!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X