Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wazige focuspunten Canon eos 1100D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wazige focuspunten Canon eos 1100D

    Hallo


    Ik heb een Canon EOS 1100 D, en vandaag met het aanzetten een probleem vastgesteld. Als ik door de zoeker kijk, dan kan ik de scherpstelpunten niet goed zien, want er hangt precies zo een waas rond. Sommige punten hebben dat niet, daarmee dat ik duidelijk het verschil zie.

    Even nog zeggen dat de camera niet gevallen is, geen vocht gezien heeft, en heb ook geen reinigingen gedaan. Iemand een gedacht wat dit probleem kan zijn, en eventueel hoe op te lossen?

    mvg

  • #2
    Re: Wazige focuspunten Canon eos 1100D

    Een Nikon kopen?
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Wazige focuspunten Canon eos 1100D

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Een Nikon kopen?
      Als ik al ne andere zou kopen, zal he net EOS 70D zijn ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Wazige focuspunten Canon eos 1100D

        Er staat een quasi nieuwe 70D in 'aangeboden' van iemand die naar FF gaat.

        Als er in je foto's geen probleem te zien is kan dat eventueel aan je spiegel liggen (stofje). Toch geen haartje in je oculair? Kan ook rare verschijnselen veroorzaken... Eerste dat je kan doen is zorgvuldig bekijken en eventueel toch een reinigingsbeurt overwegen.
        Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

        Comment


        • #5
          Re: Wazige focuspunten Canon eos 1100D

          al gedraaid aan je oculair..?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X