Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe poging

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe poging


    is het nu gelukt?
    Grts JM

  • #2
    Re: Nieuwe poging

    ziet er wel naar uit

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe poging

      Moderator Note: 't Is alleszins duidelijk dat je kunt posten. Je kunt "het beestje" ook netjes in het midden zetten door CENTER en /CENTER (wel met vierkante haakjes voor en achter!) te gebruiken. Bij het posten heb je daar zelfs een icoontje voor.
      Hier is de witbalans ook beter. Maar dezelfde uitleg blijft: voor commentaar verwijs ik je naar onze Fotohoek, dit subforum -ons befaamd Testforum- dient om te leren posten. Ik ga deze topic nog even openlaten; ipv een nieuwe post te maken, klik eens 'n keertje op de tekst (met potlood!) rechts onderaan je eerste post, waar staat "Bericht bewerken". Probeer dan eens iets te veranderen aan je eerst post (bv je hond in het midden plaatsen, of tekst bijvoegen, of wat dan ook).
      Maar morgen gaat deze topic dicht. Zoals Wim De Craene zong: "Hier laat ik je los…"

      Nog even meegeven dat je foto geen exifdata bevat. Dat is niet verplicht, maar als je bv om hulp vraagt (ik zeg maar, qua belichting, scherpte of wat dan ook) dan zal men waarschijnlijk die info kunnen gebruiken.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X