Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fort de la chartreuse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fort de la chartreuse




    nikon D7100 tamron 17-50 mm
    EXIF:
    F 8 MM
    1/160 sec
    17mm
    iso 400
    Last edited by Poele2; 18 januari 2014, 13:56.

  • #2
    Re: fort de la chartreuse

    Waar is de tijd ?????

    Zou het kunnen dat hij niet helemaal scherp is ? Misschien toch even verscherpen.
    Indrukwekkende en goed doortekende wolkenpartij. Wat ik moet denken van de budleia's (dat zijn het toch ?) links en rechtsboven weet ik niet. Aan de ene kant storen ze wat, aan de andere kant heb je zonder hen een veel vlakker beeld. De bomen op het dak geven wel een leuk beeld van de staat van het verval.

    A propos, hoe ligt die er tegenwoordig bij ?

    Comment


    • #3
      Re: fort de la chartreuse

      Foto is wel scherp maar door de 1 of andere reden als,ik de fotos verklein naar 900 pixels langste zeide verminderd de kwaliteit behoorlijk. Op een paar dingetjes na vond ik de gebouwen het imposants binnen is niet zo veel meer te vinden vind ik persoonlijk. Nuja tis wel eens de moeite om er heen te gaan en je bent er nooit alleen.


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: fort de la chartreuse

        De langste zijde van je foto mag 1024 op 1024 pix zijn geen 900 pix meer zoals vroeger , hoe verscherp jij ? en best in het midden plaatsen
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: fort de la chartreuse

          verscherpen gaat bij mij meestal via high pass verscherpen in paint shop pro x6

          Comment


          • #6
            Re: fort de la chartreuse

            Probeer BD sizer eens het blijft het beste programma om te resizen en te verscherpen
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

            Comment

            Working...
            X