Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Disneyland Parijs combi-boeking (hotel+ticket): welke site boeken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste keer Disneyland Parijs combi-boeking (hotel+ticket): welke site boeken ?

    We gaan voor de eerste keer naar Disneyland Parijs, waarschijnlijk wordt het het goedkoopste hotel Santa Fé of Cheyenne binnen het park met een 3-daags ticket.

    Op de site van Jetair zag ik dat je hotel + tickets kan boeken in een, een combi-aanbieding, zelfs goedkoper dan de officiële disneyland website.
    Zogezegd op Sunjets ook, maar werkt precies niet.

    Als je googlet "disneyland parijs boeken" staat Neckermann bovenaan, maar die is precies geen partner en biedt enkel hotels in de buurt aan, geen hotels + ticket in het park zelf.
    Zijn er nog touroperators of interessante sites die deze combi-aanbiedingen verkopen om eens de prijzen te vergelijken ?
    Last edited by 2010; 18 januari 2014, 10:56.

  • #2
    Re: Eerste keer Disneyland Parijs combi-boeking (hotel+ticket): welke site boeken ?

    Je kan rechtstreeks bellen naar Disney en telefonisch reserveren.
    Meestal zijn de dagtickets er altijd bij.

    Ik ben op 2 jaar tijd 5 X geweest en mijn vrouw nog ééntje meer in het Disney Hotel (duurste)
    Daar mag je nog niet in de hal binnen als er niet logeert.

    Ik kan me wel herinneren dat we 1X via Neckermann geboekt hebben en dat alles inclusief was.
    We kiezen meestal voor Newport Bay. Dat is het grootste hotel.
    In het New York hotel is het wat kil en zakelijk. Alles in art-deco.
    Het Disney hotel is vlak aan het park en dan heb je altijd de figuren die er voor de kinderen komen poseren en aan de tafels komen bij verjaardagen.

    Comment

    Working...
    X