Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plompe Toren bij Burghsluis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plompe Toren bij Burghsluis

    Woensdagavond nog even op pad gegaan, het zonnetje kwam nog even door en dat was voor mij een mooi moment om de Nikon D5200 weer uit te gaan proberen.
    Ik hoop dat ik het deze keer wel goed doe, de vorige keer ging het helemaal mis met het posten van m'n eerste foto, hij was te groot, was niet scherp enz enz.
    Dus hoor ik graag iets van jullie!

    NIKON CORPORATION NIKON D5200 | 20mm F14 1/400 ISO100 | 2014:01:16 16:22:08 | Adobe Photoshop Lightroom 5.3 (Windows)

    Beste in2lapland, ik heb uw advies opgevolgd en hieronder het resultaat, lijkt dit beter/mooier?

    NIKON CORPORATION NIKON D5200 | 20mm F14 1/400 ISO100 | 2014:01:16 16:22:08 | Adobe Photoshop Lightroom 5.3 (Windows)

    Nou dan deze nog meer even, ik heb hem wat opgelicht maar helaas gaan dan natuurlijk ook de kleuren iets mee. Meer kreeg ik er niet uit helaas!
    Last edited by Janvdlinde; 30 januari 2014, 11:09.

  • #2
    Re: Plompe Toren bij Burghsluis

    Mijn voorstel zal zijn: verkleinen naar 1024px max over langste zijde en opslaan met exif info in jpg

    Mijn inziens zal je nog eens moeten kijken of je de toren iets opgelicht krijgt

    Comment


    • #3
      Re: Plompe Toren bij Burghsluis

      Ik vind de up stukken beter, sfeervoller.

      Comment


      • #4
        Re: Plompe Toren bij Burghsluis

        Sfeervol blijf ik een moeilijk begrip vinden.

        Op welke wijze heb je deze 'verbetering' tot stand gebracht?
        Het blauw van de lucht vind ik nogal lelijk/onnatuurlijk geworden.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Plompe Toren bij Burghsluis

          Ben ook benieuwd hoe je tewerk bent gegaan. Volgens mij heb je niet gewoon de foto opgelicht. De kleuren zijn ook veranderd tov de originele, welke ik hierin beter vind. Probeer in LR enkel de schaduwen eens wat op te lichten.

          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: Plompe Toren bij Burghsluis

            Ben idd ook met de kleuren aan het "rommelen" geweest, vond ze nu een stuk "avontuurlijker" maar ik zal de foto nog een keertje posten maar dan alleen wat opgelicht (wat een rotwoord)

            Zal proberen om dat vandaag nog te doen, tot zover bedankt voor jullie reacties hoor.

            Groet Jan

            Comment


            • #7
              Re: Plompe Toren bij Burghsluis

              Hoi Jan,
              De laatste ziet er zeker voor 1 belichting mooi uit. De compo mag er ook zeker zijn.
              Die grijze rand zou ik er nog wel even afsnijden. ( en zo snel mogelijk weg bij Tinypic) De naam zegt al genoeg.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Plompe Toren bij Burghsluis

                je laatste update is idd wel goed gelukt.



                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment

                Working...
                X