Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Why...old Mirror, why ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - Why...old Mirror, why ?

    )))



    .

  • #2
    Re: - Why...old Mirror, why ?

    Vind het haar van je niet spiegelende model wel erg prominent in beeld, en voor mijn gevoel is tov de verweerd lijkende spiegel het spiegelbeeld wel erg clean...

    Comment


    • #3
      Re: - Why...old Mirror, why ?

      Vind het haar van je niet spiegelende model wel erg prominent in beeld, en voor mijn gevoel is tov de verweerd lijkende spiegel het spiegelbeeld wel erg clean
      Meer dan 200 jaar oude spiegels zijn over het algemeen vooral verweerd aan de buitenkanten, door oxydatie,
      het binnen dringen van vocht, lucht, en dergelijke, en dit tussen de drie lagen die een spiegel maken.

      Maar naar het midden toe, heb je dikwijls delen in de spiegel, die hiervan minder afgezien hebben...

      Maar goed, misschien is dit beeld (zoals mijn vorig hier gepost fotootje) weer een montage van studio beelden ?

      Een model, en een fake spiegel ?...haha, ik vermaak me hier weer goed,
      maar op een andere manier, ...waar gaan we naartoe met de commentaren hier?

      Grtz, D.

      Comment


      • #4
        Re: - Why...old Mirror, why ?

        Relax, er is niets mis met de foto. Als totaliteit bekeken is deze van hoog niveau. Enige opmerking, als ik erg moeilijk doe is de vrouw op de foto verkleed i een oud jurk, maar als dit zo is dan in de tijd van toen was dit spiegel nog geen 200 jaar oud en zou wel nog proper zijn, maar ik ben maar aan het zeveren...

        Sommige reacties hier zijn, denk ik, toch dat ik ze kan begrijpen min of meer... als men enkel straight forward kijkt en zelden moeite doet om naar lings of rechts te kijiken. Ik zie dit beeld graag omdat er werk is ingestoken geweest, echt werk. De details en het project op ze geheel vormen een mooie resultaat. Dit zou nooit mijn favoriete foto uit de serie zijn, maar in het geheel is deze wel goed.
        Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

        Comment


        • #5
          Re: - Why...old Mirror, why ?

          Ik vind dit heel knap. Dat kostuum, kapsel, het verweerde van de spiegel, ... De achterkant van haar kapsel eist misschien iets teveel aandacht op voor mij. Doordat het zo onscherp is doet het mij een beetje denken aan de vrucht van een walnoot.

          Comment


          • #6
            Re: - Why...old Mirror, why ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Jevgeniy Bekijk bericht
            Ik zie dit beeld graag omdat er werk is ingestoken geweest, echt werk.
            Ik kan en ga over deze foto niet veel zeggen..... omdat dit soort fotografie te ver van mijn bed ligt.
            Maar wat ik wel weet is dat de tijd die iemand in een foto steekt niet evenredig is met de fotografische waarde van een foto. Voor mij geldt vaak het tegendeel (less is more).
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: - Why...old Mirror, why ?

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Meer dan 200 jaar oude spiegels zijn over het algemeen vooral verweerd aan de buitenkanten, door oxydatie,
              het binnen dringen van vocht, lucht, en dergelijke, en dit tussen de drie lagen die een spiegel maken.

              Maar naar het midden toe, heb je dikwijls delen in de spiegel, die hiervan minder afgezien hebben...

              Maar goed, misschien is dit beeld (zoals mijn vorig hier gepost fotootje) weer een montage van studio beelden ?

              Een model, en een fake spiegel ?...haha, ik vermaak me hier weer goed,
              maar op een andere manier, ...waar gaan we naartoe met de commentaren hier?

              Grtz, D.
              Allee, niet zo gauw gepikeerd zijn, aan alleen halelujas hebben we ook niks (doe ik overigens genoeg op diverse andere fotos van je) ik zeg slechts hoe de foto op me overkomt (en al helemaal niet dat het een montage zou zijn) en wat ik gewoon een beetje minder vind passen just my opinion

              Comment


              • #8
                Re: - Why...old Mirror, why ?

                De vorige vond ik minder, maar deze doet me echt wegdromen. Heerlijke plaat. Haartooi rechts stoort me hoegenaamd niet want je model weet mij helemaal vast te houden

                Nog
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: - Why...old Mirror, why ?

                  Ik hou van beide foto's....tzijn specialekes, maar als ik er naar kijk zou ik ook daar willen zijn...ik stap en ga dus volledig mee in het verhaaltje.
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Why...old Mirror, why ?

                    Vind deze mooier als de vorige!

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Why...old Mirror, why ?

                      Knap!
                      Ik hou zelf enorm van oude spiegels.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment

                      Working...
                      X