Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring gevraagd

    Beste

    heeft er iemand ervaring als er in de periode van 11 augustus tot 17 augustus een drukke periode is in de jura?
    bv. bij de cascade du herisson en zijn 31 watervallen(tjes)

    ik weet dat het hoogzomer is dan, maar je weet nooit he

    of valt de dit mee van de bezoekers?
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: ervaring gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
    Beste

    heeft er iemand ervaring als er in de periode van 11 augustus tot 17 augustus een drukke periode is in de jura?
    bv. bij de cascade du herisson en zijn 31 watervallen(tjes)

    ik weet dat het hoogzomer is dan, maar je weet nooit he

    of valt de dit mee van de bezoekers?
    Wij laten reeds jaaaaren de maanden juni, juli en augustus over aan het massatoerisme.
    Sommigen, waaronder jij misschien, kunnen echter niet anders wegens vakantieperiodes die door werkgevers vastgelegd worden in die maanden.
    Maar ik kan je verzekeren dat wanneer je in mei of september op een parking die bij één of andere bezienswaardigheid hoort, waar een paar honderd auto's kunnen parkeren, je er een 7-tal aantreft.......zaaaaaaaalig.
    Wij verbleven nog maar éénmaal in Jura, en dat was in Champagnole (als uitvalsbasis), niet toevallig 'Coeur du Jura' genoemd. Je kan er alle kanten uit en wij hebben de hele streek afgereden. Wij waren er een week en op die tijd hadden we zowat 'alles' (qua bezienswaardigheden) gezien. Voor een lang(ere) vakantie, en wanneer je elke dag iets wil zien/bezoeken zou ik het niet aanraden. Voor een kort verblijf wel, en een heel drukke streek is het niet.....omdat het ook wel één van de pispotten van Frankrijk genoemd wordt. Dus regen krijg je er bijna zeker.
    Last edited by Guest17; 16 januari 2014, 22:34.

    Comment


    • #3
      Re: ervaring gevraagd

      Ik ben er 16 juli 2007 geweest. Achter de link staat een foto waaruit blijkt hoe druk het is in die periode. JURA
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: ervaring gevraagd

        Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht
        Ik ben er 16 juli 2007 geweest. Achter de link staat een foto waaruit blijkt hoe druk het is in die periode. JURA
        Ik tel in de rapte een 20-tal personen. Voor mij is dit reeds heel druk op die paar tientallen m².
        Neem dezelfde foto in september en er staat niemand op .
        Maar ik begrijp wel dat sommige mensen er ook niet tegen kunnen wanneer ze niemand zien of tegenkomen op uitstappen, maar laat dit nu net dat zijn wat wij wel zoeken .
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: ervaring gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik tel in de rapte een 20-tal personen. Voor mij is dit reeds heel druk op die paar tientallen m².
          Neem dezelfde foto in september en er staat niemand op .
          Maar ik begrijp wel dat sommige mensen er ook niet tegen kunnen wanneer ze niemand zien of tegenkomen op uitstappen, maar laat dit nu net dat zijn wat wij wel zoeken .
          Groetjes
          Wat de één druk vind kan de ander nog acceptabel vinden. Daarom heb ik een foto geplaatst want zoals wij allen hier weten, een foto zegt meer dan 1000 woorden. Ik heb idd allemaal foto's waar mensen op staan, de een wat opvallender als de ander.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment

          Working...
          X