Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stairs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stairs

    Last edited by Pinotage; 16 januari 2014, 16:49.

  • #2
    Re: Stairs

    OEPS...!
    de MAX is 1024.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Stairs

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      OEPS...!
      de MAX is 1024.
      grt,bouk.
      Ik dacht dat je dit uit het reglement ging opdiepen :

      "Hier worden enkel foto's getoond die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet, de pure z/w foto dus.
      Foto's met/in een andere kleur, of foto's waar een detail kleur is toegevoegd, zijn NIET toegestaan!"

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Stairs

        Zou misschien ook kunnen dienen voor de challenge?
        --> http://challenge.belgiumdigital.com/..._display_media

        Comment


        • #5
          Re: Stairs

          Moderator Note: Voor mij is dit nu zeer gemakkelijk. Ik had (enigszins) problemen met deze foto voor de Challenge, omdat inderdaad de regel 'geen zware bewerkingen' eventueel kan worden aangehaald, maar als je dezelfde foto tegelijk op het forum zelf plaatst, dan vlieg je uit de Challenge, gewoon maar omdat je je anonimiteit prijs geeft. Ik vraag, en wil dat hier nogmaals benadrukken, dat mensen die aan de Challenge willen meedoen, de regels terzake goed lezen en respecteren.
          Deze kan uiteraard ook niet in z/w, om boven aangehaalde redenen, dus naar Beginners maar zeker?

          Bij nader inzien, ziet het ernaar uit uit iemand jou hier de foute raad gegeven heeft deze foto ook aan te bieden voor de BD Challenge. Jammer, maar echt fout.
          Last edited by LesC; 16 januari 2014, 22:40.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Stairs

            Bij nader inzien ziet het er naar uit dat het hier NIET om de foto's draait, maar om het feit of je al dan niet de regels (en het zijn er velen ...) volgt of niet !
            Misschien krijg ik nog een GAS-boete aangesmeerd ????

            Succes ermee jongens !

            Comment


            • #7
              Re: Stairs

              Oorspronkelijk geplaatst door Pinotage Bekijk bericht
              Bij nader inzien ziet het er naar uit dat het hier NIET om de foto's draait, maar om het feit of je al dan niet de regels (en het zijn er velen ...) volgt of niet !
              voel met je mee hoor.
              ----
              maar je opname is heel mooi/goed.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Stairs

                Oorspronkelijk geplaatst door Pinotage Bekijk bericht
                Bij nader inzien ziet het er naar uit dat het hier NIET om de foto's draait, maar om het feit of je al dan niet de regels (en het zijn er velen ...) volgt of niet !
                Misschien krijg ik nog een GAS-boete aangesmeerd ????

                Succes ermee jongens !

                Moderator Note: Wat had je gedacht? Dat je, zonder die regels in te zien (en je hebt ze goedgekeurd, anders was je niet geregistreerd en ingelogd) hier kon doen wat je wil? Je krijgt alle hulp die je nodig hebt, maar net zoals op de weg, gelden er hier ook verkeersregels.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Stairs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pinotage Bekijk bericht
                  Bij nader inzien ziet het er naar uit dat het hier NIET om de foto's draait, maar om het feit of je al dan niet de regels (en het zijn er velen ...) volgt of niet !
                  Misschien krijg ik nog een GAS-boete aangesmeerd ????

                  Succes ermee jongens !

                  Kom kom, niet zo zwaar aan tillen.
                  Regels moeten er inderdaad zijn en gelden voor iedereen hier.

                  Als het een troost mag zijn, ik vind het een mooie foto, al moest dat kleuraccent niet voor mij.

                  Op naar de volgende.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stairs

                    aah, we hebben hier een rebel....
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment

                    Working...
                    X