Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge CS6 wil niet updaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bridge CS6 wil niet updaten

    ik zal beginnen bij het begin:
    ik kocht net een nieuwe Canon 5D Mark III, ik had foto's genomen en wou ze op mijn mac zetten.
    Bridge wil men miniaturen niet tonen, ik krijg gewoon een CR2 icoon.
    Ook Photoshop CS6 wil de foto's niet openen, ik krijg een foutmelding dat ik via HELP moet updaten.
    Ik probeerde dit en de Adobe Application Manager opende en ik klikte op bijwerken.
    Na een halve minuut ongeveer te hebben bijgewerkt, kreeg ik een scherm waarop stond dat ik Adobe Bridge moest sluiten, maar die was al afgesloten... er stond niks meer open alleen de Application Manager.

    Ik zit dus nu vast en weet eigenlijk niet wat ik nog verder kan doen, hij wil niet updaten.

    Hopelijk kan iemand me helpen, want zou graag men foto's eens te zien krijgen!!

    Alvast bedankt voor jullie reacties!!

  • #2
    Re: Bridge CS6 wil niet updaten

    Waarschijnlijk draait er toch nog een proces van Bridge op de achtergrond. Je kunt de computer herstarten en dan de boel nog eens proberen te updaten.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Bridge CS6 wil niet updaten

      Ik denk dat je best contact opneemt met Adobe via de helpdesk. Je zult vermoedelijk een bestand in de bibliotheek moeten verwijderen. Dat bestand wordt dan automatisch opnieuw opgebouwd bij de heropening van het programma waarbij je je licentie opnieuw zult moeten invullen. Ik herinner mij niet meer precies welk bestand en daarom ben ik voorzichtig om je nu te zeggen welk bestand.
      Het is ook mogelijk dat je eerst een update moet uitvoeren van ACR (Adobe Camera Raw) omdat de RAW-bestanden van je camera te nieuw zijn.
      Last edited by Rovaer; 15 januari 2014, 06:19.

      Comment


      • #4
        Re: Bridge CS6 wil niet updaten

        Het zou ook nuttig zijn:
        1) jouw versie van OSX te kennen;
        2) jouw versie van PS CS6 te kennen;
        3) de preciese tekst van de error message die je krijgt te kennen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X