Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis afdruk?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis afdruk?

    Hallo,

    Ik meen mij te herinneren dat er een site was waar je gratis foto's kon laten afdrukken. Maar natuurlijk ben ik de naam van de site vergeten.

    Kunnen jullie me helpen of ...

    Had ik toen misschien iets te diep in 't glas gekeken

    Zan
    Canon G1
    http://www.pbase.com/zan
    Zan
    Canon G1

  • #2

    Hallo,

    Ik meen mij te herinneren dat er een site was waar je gratis foto's kon laten afdrukken.
    ...
    Had ik toen misschien iets te diep in 't glas gekeken

    Zan
    Canon G1
    http://www.pbase.com/zan
    Doet me denken aan die site die beweerde dat via de straling van de monitor een foto kon worden gemaakt van degene die ervoor zat. Je werd vriendelijk verzocht 15 minuten stil te zitten om de foto toch maar niet te doen mislukken. Waarna er... je raadt het al... een aap op het scherm kwam.

    Dat was een jaar of twee geleden. Uiteraard ben ik de naam van de site kwijt. :-D

    Frank

    Comment


    • #3
      Ben vaker dergelijke sites tegengekomen, soms zie je dergelijke acties bij bv het Kruidvat oid. Het betreft dan niet zozeer gratis afdrukken als wel één of twee gratis proefafdrukken, meestal als je er vervolgens nog minstens 10 laat maken.

      Maar echt gratis afdrukken,
      laat maar weten als je die site weer teruggevonden hebt

      Comment


      • #4
        Het is waar. Ik heb destijds bij Spector 10 gratis foto's laten afdrukken ZONDER enige aankoopverplichting ! Ik kon die dan bij een fotograaf in de buurt gaan afhalen.

        Marc
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          klopt, spector had het eerste jaar zo'n actie. een beetje als lokkertje.

          ToM.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment

          Working...
          X