Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera kopen of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera kopen of niet?

    Hoi,

    Ik ben Bert, nieuw op het forum. Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een Nikon D60 met kitlens 12-55mm gekocht. Onlangs dacht ik erover om eens een nieuwe lens te kopen maar ik vroeg mij af of het niet beter zou zijn direct een nieuwe camera te kopen. Ik weet niet of de D60 nog zal voldoen, vandaar mijn twijfel. Naar mijn mening is de D60 best oké, maar zal dit zo blijven met andere lenzen/objectieven?

    Alvast bedankt voor de hulp!

  • #2
    Re: Nieuwe camera kopen of niet?

    De camera zal blijven zoals hij is, koop je een nieuwe lens, dan is dat mogelijk
    een verbetering, als de lens beter is dan de huidige. Blijf trouw aan het merk
    dan is de lens niet verloren mocht je achteraf toch besluiten om een nieuwe body
    te kopen.

    Met vriendelijke groeten, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera kopen of niet?

      Een 12-55mm kitlens? Bedoel je misschien een 18-55?
      Ik zou beginnen met je lenzenarsenaal uit te breiden, op basis van het soort fotografie dat je ligt, of je het meest interesseert.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe camera kopen of niet?

        zou eerder gaan voor een lens.
        waar ligt je interesse..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X