Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YN 568 EX niet meer te bedienen in commander mode

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • YN 568 EX niet meer te bedienen in commander mode

    Hallo,

    Ik gebruik De YN568ex off camera met de D90, nu doet deze sinds deze avond wel heel vreemd.
    In het menu e2 (Bracketing/flits - Flitssturing) staan de settings als volgt:


    En op de flits in ITTL mode:


    Dus alles klopt volgens mij toch? Wanneer ik foto's maak gaat de inbouwflits af om de Yongnuo te triggeren, maar die gaat niet af. Ik gebruik de speedlite normaal altijd in een van de manuele standen S1 of S2. Dit ging tot kort ook goed met de ingebouwde flits als commander. maar nu lukt me ook dat niet meer. Ik zit al heel de avond te proberen met vanalles maar krijg het maar niet goed. Iemand enig idee waarover ik aan het kijken ben?

  • #2
    Re: YN 568 EX niet meer te bedienen in commander mode

    Update/bijkomende vraag

    Als ik in de commander mode de ingebouwde flash op M 1/1 zet en ik trek een foto merk ik dat deze flits ook geen effect heeft op de foto. Wat volgens mijn beredenering ook niet juist is? Of ik moet me vergissen?

    Comment


    • #3
      Re: YN 568 EX niet meer te bedienen in commander mode

      Bump.

      Ik ben er niet direct uit of ik het probleem nu bij de camera of bij de speedlite moet zoeken. Morgen eens de flits testen met een d90 van een medecursist. Als de flash hier ook niet mee werkt zal het een retourtje naar china worden vrees ik.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: YN 568 EX niet meer te bedienen in commander mode

        Ondertussen geprobeerd met een D7000 van een medecursist en daarmee werkt alles normaal. Dus het probleem ligt effectief bij de camera.Iemand enig idee?

        Comment

        Working...
        X