Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerpalen of meer palen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meerpalen of meer palen.

    Het hoeft niet altijd een heel dure camera te zijn om een mooie foto te maken. Vanmiddag met mijn, gewonnen, Nikon Coolpix S01 geschoten (getrokken voor de liefhebbers)

    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: Meerpalen of meer palen.

    Mooie weerspiegeling maar oogt hier op het scherm van mijn werk wat flets.
    Ik kijk vanavond wel eens terug thuis.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Meerpalen of meer palen.

      Mijn oog zoekt tevergeefs naar een rustpunt. Compo niet echt geslaagd, als ik dat mag zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Meerpalen of meer palen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        Mijn oog zoekt tevergeefs naar een rustpunt. Compo niet echt geslaagd, als ik dat mag zeggen.
        +1
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Meerpalen of meer palen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Mijn oog zoekt tevergeefs naar een rustpunt. Compo niet echt geslaagd, als ik dat mag zeggen.
          Natuurlijk mag jij en Eddy007 dat zeggen. Zou je mij, ter leering en vermaak, kunnen zeggen waarom jouw oog geen rust vind. Wat ik aan deze opname anders had moeten doen om rust te krijgen.
          Ik weet het is mijn gebrek, maar ik vind dat soort uitdrukkingen (rust in de foto) heel moeilijk om te begrijpen.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment


          • #6
            Re: Meerpalen of meer palen.

            Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht
            Natuurlijk mag jij en Eddy007 dat zeggen. Zou je mij, ter leering en vermaak, kunnen zeggen waarom jouw oog geen rust vind. Wat ik aan deze opname anders had moeten doen om rust te krijgen.
            Ik weet het is mijn gebrek, maar ik vind dat soort uitdrukkingen (rust in de foto) heel moeilijk om te begrijpen.
            Door het feit dat je 2 peilers hebt gaan onze ogen van de ene naar de andere en ze komen niet tot rust.
            1 peiler op een sterk punt zou het beeld al rustiger maken. In de mate van het mogelijke in een foto alles onpaar houden.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Meerpalen of meer palen.

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Door het feit dat je 2 peilers hebt gaan onze ogen van de ene naar de andere en ze komen niet tot rust.
              1 peiler op een sterk punt zou het beeld al rustiger maken. In de mate van het mogelijke in een foto alles onpaar houden.
              mvg,
              Eddy
              Puur qua rust in de foto, is deze achter de link wel rustig.? LINK

              onpaar = oneven ?
              Website: cameraobschuura.nl
              Twitter: @CameraObSchuura
              FaceBook: Cameraobschuura

              Comment


              • #8
                Re: Meerpalen of meer palen.

                niet echt een boeiend beeld.

                De tip om met een blikvanger/rustpunt te werken is een voor de doorsnee fotograaf inderdaad een aanrader (tenzij je even goed bent als andreas gursky, natuurlijk).
                Niet geschoten is altijd mis ...

                Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                Comment


                • #9
                  Re: Meerpalen of meer palen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht
                  Puur qua rust in de foto, is deze achter de link wel rustig.? LINK

                  onpaar = oneven ?
                  Als je de foto achter de LINK beneden nog cropt tot onder de reflectie van de peiler, dan staat die ook nog op een sterk punt en is het voor mij een betere en rustige foto.

                  Voor mij is onpaar = oneven, maar ik geef geen taaladvies hier.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meerpalen of meer palen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                    Als je de foto achter de LINK beneden nog cropt tot onder de reflectie van de peiler, dan staat die ook nog op een sterk punt en is het voor mij een betere en rustige foto.

                    Voor mij is onpaar = oneven, maar ik geef geen taaladvies hier.
                    mvg,
                    Eddy
                    Heel duidelijk. Bedankt.
                    Website: cameraobschuura.nl
                    Twitter: @CameraObSchuura
                    FaceBook: Cameraobschuura

                    Comment

                    Working...
                    X