Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotify - Pro's en Con's graag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotify - Pro's en Con's graag

    Ik zou eventueel een gratis abo nemen op Spotify maar alvorens me weer ergens aan te melden, gegevens achterlaten, ... had ik graag geweten of het de moeite is.
    Vinden jullie Spotify een must-have, een leuk hebbedingetje of na het geproefd te hebben deze toch verder links laten liggen?
    Als ik lees dat er advertenties zijn, hoeveel moet ik mij daarbij voorstellen?

    Thx voor de respons.

  • #2
    Re: Spotify - Pro's en Con's graag

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik zou eventueel een gratis abo nemen op Spotify maar alvorens me weer ergens aan te melden, gegevens achterlaten, ... had ik graag geweten of het de moeite is.
    Vinden jullie Spotify een must-have, een leuk hebbedingetje of na het geproefd te hebben deze toch verder links laten liggen?
    Als ik lees dat er advertenties zijn, hoeveel moet ik mij daarbij voorstellen?

    Thx voor de respons.
    Zeer off-topic : ik heb een maand geleden een betaald abo DEEZER genomen : 5 EUR per maand gedurende de eerste 6 maand, nadien 10 EUR. 5 EUR vond ik betaalbaar om één en ander uit te testen. Daar ben ik dus volop mee bezig en tot nu toe valt dit heel erg mee. Wat mij betreft is het grote voordeel dat je al je bekende muziek overal kan beluisteren (natuurlijk heb je een groot data-abonnement nodig; bij de betaalde versie kan je ook off-line beluisteren). Nog leuker vind ik dat je suggesties ontvangt gebaseerd op de muziek waar je veel naar luistert. Ik neem aan dat Spotify dit ook voorziet. Da's echt wel een aanrader : op die manier leer je muziek kennen waar je anders waarschijnlijk niet mee in aanraking zou komen. Sorry voor mijn off-topic reactie !

    Comment


    • #3
      Re: Spotify - Pro's en Con's graag

      Helemaal geen off-topic reactie Unbart, die kende ik zelfs niet dus ga ik zeker ook eens bekijken. Bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: Spotify - Pro's en Con's graag

        Kennen jullie Grooveshark?
        De moeite waard om eens te testen.
        En met Scilor om gratis te downloaden op pc ...meer dan een koopje.
        Flickr PBase
        Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

        Comment


        • #5
          Re: Spotify - Pro's en Con's graag

          Ben zelf begonnen met een gratis maand proef by Spotify, dat viel zo goed mee dat ik al snel een premium abo heb genomen. Intussen mijn oudste dochter ook, daarna ook mijn vrouw.
          Gedaan met (al dan niet illegaal ) downloaden, incorrecte id3 tags, etc...
          Ben geen audiofiel maar de kwaliteit (hoogste stand) valt goed mee.
          Handig is de mogelijkheid om afspeellijsten off-line te zetten, zodat ze zonder netwerkverbinding beluisterd kunnen worden.
          Ook handig is dat Spotify je locale bestanden eveneens aanbiedt en kan afspelen.
          Het enige nadeel is dat ik voor mijn USB stick in de wagen toch nog materiaal apart moet downloaden (al dan niet illegaal ) , maar dat neem ik er graag bij, Spotify helpt me te bepalen welke albums/artiesten de moeite zijn om in mijn wagen te beluisteren.

          Comment


          • #6
            Re: Spotify - Pro's en Con's graag

            Nieuwe regel van kracht:
            De populaire muziekstreamingdienst Spotify heft de tijdslimiet voor gratis accounts op. Dat betekent dat iedereen nu gratis onbeperkt muziek kan beluisteren via de dienst.
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment

            Working...
            X