Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anoniem surfen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anoniem surfen?

    We zijn in het bezit van een MBP met het laatste besturingssysteem Maverick (OSX 10.9.1).
    We gebruiken Safari om te surfen, meestal in de privé-modus. Tot mijn grote verbazing kunnen we sinds gisteren op een bepaalde Engelse auto-gelateerde site nog wel op, maar bepaalde functies op die site zien we niet meer en kunnen dus ook niet gebruik worden.

    We hebben al een keer alle coockies verwijderd, geschiedenis gewist maar niets helpt. Telkens we terug op de buitenlandse site komen verdwijnen er noodzakelijke knoppen.
    Willen we de Belgische-versie van die site gebruiken (wat niet de bedoeling is) verschijnen de bewuste knoppen wel.

    Heeft hier iemand misschien een oplossing voor?

  • #2
    Re: Anoniem surfen?

    tor brouwser, is wel traag maar werkt 100%

    Comment


    • #3
      Re: Anoniem surfen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      tor brouwser, is wel traag maar werkt 100%
      Bedankt voor de tip. Die hadden we ook al eens geprobeerd maar lukt niet.
      De "build your own" knoppen verschijnen nog steeds niet en dat was vorige week nog wel mogelijk.
      We zoeken verder naar een oplossing.

      Comment


      • #4
        Re: Anoniem surfen?

        Misschien een probleem met de site zelf?
        Maar zonder vermelding van de site kan ook niemand voor u eens een test doen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Anoniem surfen?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Misschien een probleem met de site zelf?
          Maar zonder vermelding van de site kan ook niemand voor u eens een test doen.
          Enter the worlds of the most desirable luxury SUVs. Explore the Range Rover, Discovery and Defender models and find yours today.


          Thx


          Sent from somewhere, using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Anoniem surfen?

            Ik kan perfect "ene builden" dus... ergens bij jou vermoed ik...

            Comment


            • #7
              Re: Anoniem surfen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              Ik kan perfect "ene builden" dus... ergens bij jou vermoed ik...
              Gebruik jij ook Apple Scherpie? Het kan misschien zijn dat Apple niet alle Java (of andersoortige hulpprogrammaatjes) ondersteunt?
              Website: cameraobschuura.nl
              Twitter: @CameraObSchuura
              FaceBook: Cameraobschuura

              Comment


              • #8
                Re: Anoniem surfen?

                windows 7

                Comment


                • #9
                  Re: Anoniem surfen?

                  ps, dat kan de fout niet zijn want hij kon een week geleden er nog op...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Anoniem surfen?

                    Ik zie maar 1 "build your own" en als ik daarop klik krijg ik de volgende boodschap:

                    The car configurator is currently undergoing maintenance to reflect the latest updates to the model range. We apologise for any inconvenience caused.
                    Misschien later eens proberen?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Anoniem surfen?

                      ik heb juist de witte in het rood gezet, en de koplampen aangepast en .... dus ik kan ene builden

                      Comment


                      • #12
                        Re: Anoniem surfen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        Ik kan perfect "ene builden" dus... ergens bij jou vermoed ik...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cameraobschuura Bekijk bericht
                        Gebruik jij ook Apple Scherpie? Het kan misschien zijn dat Apple niet alle Java (of andersoortige hulpprogrammaatjes) ondersteunt?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        ps, dat kan de fout niet zijn want hij kon een week geleden er nog op...
                        Enkel de Range Rover kan je bouwen/configureren al de rest is inderdaad niet mogelijk of toegankelijk en dat was vorige week wel het geval.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                        Ik zie maar 1 "build your own" en als ik daarop klik krijg ik de volgende boodschap:



                        Misschien later eens proberen?
                        Mmmm, die boodschap hebben we niet meegekregen, dus inderdaad toch aan de site aan het werken.
                        Dan is mijn probleem gelijk opgelost. Zullen we maar even wachten om nog eens "te bouwen".

                        Bedankt jongens voor jullie testen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Anoniem surfen?

                          't Is Land Rover hé: dat werkt niet altijd zoals 't hoort… (ik heb er hier 3 staan…)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Anoniem surfen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door eL Tee Bekijk bericht
                            't Is Land Rover hé: dat werkt niet altijd zoals 't hoort… (ik heb er hier 3 staan…)
                            ik mag te hopen dat die het wel goed doet, mochten we hier ééntje kiezen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Anoniem surfen?

                              Freelander, Evoque, Discovery, Sport, Range of Defender?

                              Comment

                              Working...
                              X