Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High Key

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • High Key

    Dior J'Adore
    uw mening graag
    Bedankt voor het kijken.
    JM
    Last edited by LesC; 14 januari 2014, 18:55.

  • #2
    Re: High Key

    Niets te zien én link werkt tevens ook niet.
    Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

    Comment


    • #3
      Re: High Key

      Eerst eens proberen in het testforum ;-)

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: High Key

        Geen beeld
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: High Key

          Moderator Note: Om een of andere domme reden moet je, als je op de minoc servers post, de JPG veranderen in jpg. Dan werkt het wel:
          http://cdn.minoc.com/zd_images/2014/...20_900x900.jpg
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: High Key

            Ik heb JPG veranderdt in jpg
            hopelijk is de foto nu zichtbaar ?
            thanks

            Comment


            • #7
              Re: High Key

              Moderator Note: Tja… nu nog [ IMG] vooraf en [ /IMG] achteraf (maar zonder die spaties!) en je foto wordt netjes zichtbaar. Nog even dus.

              HTML-code:
              [IMG]http://www.shoot.be/zd_images/2014/02/483173_7_062020_900x900.jpg?webSyncID=4a887ab8-1cc4-c967-0741-8e3da9bb105b&sessionGUID=c89bec72-a011-d2a8-daa6-eda6dd95cc88[/IMG]
              (voor een high key ziet je hondje er bepaald Martiaans groen uit, maar da's waarschijnlijk een foute witbalans. Eerst die foto zichtbaar maken.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: High Key


                een foto er goed opkrijgen is niet zo moeilijk.

                maar heb je deze naar shoot ge-upload ter beoordeling? Met alle respect maar dit is een badkey

                Last edited by bigfoot46; 14 januari 2014, 20:44.
                Flickr één
                Flickr two

                Comment


                • #9
                  Re: High Key

                  Nu goed?

                  Comment


                  • #10
                    Re: High Key

                    ik heb die naar shoot ge-upload forumbeeld.
                    alle critiek en raad is welkom.
                    bedankt
                    Last edited by Becquart JM; 13 januari 2014, 19:12.

                    Comment


                    • #11
                      Re: High Key

                      Oorspronkelijk geplaatst door Becquart JM Bekijk bericht
                      Nu goed?
                      Moderator Note: Nee, nog steeds niet. Je moet in je eerste post [ img] voor het adres plaatsen, en [/img] achter het adres! Geen spaties (ik moet die hier gebruiken zodat jij de codes kunt zien), hoofdletters of kleine letters spelen bij de codes geen rol! Ik heb de juiste code in mijn vorige post staan. Je zou dat gewoon kunnen kopiëren. Met de uitleg van bigfoot hierboven, die bovendien jouw foto zichtbaar maakt, ben je helaas niets. Wat voor de ene makkelijk is, is dat niet automatisch voor iemand anders. Maar als je op BD wil posten, moet je het leren.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: High Key

                        maar de code in uw vorige post is veel langer dan mijne

                        Comment


                        • #13
                          Re: High Key

                          Moderator Note: Ja, en daar schrok ik ook van. Heeft toch iets met de opslag op de minoc servers te maken, denk ik, of anders maak ik een fout. Alleszins, je foto WAS nog niet zichtbaar, en nu wel, omdat ik de JPG uit jouw adres vervangen heb door de jpg die ik vroeger al (post #5) aanbevolen had.
                          Ik laat deze topic nog even open staan, maar morgen gaat ie onverbiddelijk toe. Voor commentaar (o.a.: waarom je wit zo groen is…) verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Het is niet de bedoeling dat de mensen hier die commentaar plaatsen, maar ook dat lijkt niet iedereen al begrepen te hebben.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X