Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

    Ben een beetje links en rechts aan het kijken waar ik de Nexus 4 nog kan kopen voor een interessante prijs.
    Wie een link heeft met de goedkoopste prijs, laat het gerust weten.
    Voorlopig de interessantste is Coolblue met 319 euro voor de 8Gb versie(vreemd, gisteren stond hij nog 299)...

    Edit : Pixmania 300 voor de 16gb versie !
    Wie doet nog beter ?
    Last edited by Kaneda; 10 januari 2014, 10:58.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

    Ik heb me verleden jaar laten "verleiden" door een smartphone met een niet-omwisselbare batterij. Een Alacatel One Touch Ultra.Hij is nu 7 maand oud, ik ben er zeer tevreden van, maar de accu-duur begint al goed voelbaar te degraderen. Mijn volgende zal er dus wel één zijn met verwisselbare batterij.
    Dan valt de sublieme Nexus al uit te mand.
    Spijtig, want een pure Android zonder al die merk-brol is zo aanlokkelijk. (Alcatel Android is redelijk "puur", was ook een koopargument voor mij).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

      Er waren geruchten dat ze de Samsung Galaxy S4 (en zelfs de S3) zouden uitbrengen zonder Touchwiz, dus net zoals de Nexus met pure Android. Weet niet waar je die eventueel zou kunnen kopen.
      De S4 is me te duur, de S3 is nog steeds een heel goeie foon en die is betaalbaar...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Ik heb me verleden jaar laten "verleiden" door een smartphone met een niet-omwisselbare batterij. Een Alacatel One Touch Ultra.Hij is nu 7 maand oud, ik ben er zeer tevreden van, maar de accu-duur begint al goed voelbaar te degraderen. Mijn volgende zal er dus wel één zijn met verwisselbare batterij.
        Dan valt de sublieme Nexus al uit te mand.
        Spijtig, want een pure Android zonder al die merk-brol is zo aanlokkelijk. (Alcatel Android is redelijk "puur", was ook een koopargument voor mij).
        De Nexus 5 van 16GB heeft een verwisselbare batterij. Bij de 32GB is ze niet verwisselbaar. Als je iemand kent in .de, .fr of .uk kan je de Nexus 5 16GB versie voor 350 euro aanschaffen via de play store.

        Comment


        • #5
          Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?



          Of bestellen bij Mediamarkt Duitsland en afhalen als ze niet willen opsturen naar Belgie : http://www.mediamarkt.de/mcs/product...html?langId=-3
          Last edited by Lalonde; 10 januari 2014, 14:24.

          Comment


          • #6
            Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

            Inderdaad heel interessant. Heb je daar al iets gekocht ? Zoja, tevreden ?
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: Google Nexus 4 waar het goedkoopst ?

              Ik zou eerst via Mediamarkt Duitsland gaan. Online bestellen, je ziet dan direkt of zij het in voorraad hebben en waar of je kan het laten klaarleggen in de winkel. De site zegt : sofort lieferbar, dus ze zouden het in stock moeten hebben, ergens in een van de winkels.

              Dat had iets geweest om tijdens de kerstperiode te doen, een kerstmarkt bezoeken en ineens je Nexus afhalen.

              Comment

              Working...
              X