Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op BD forum :) Een introductie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw op BD forum :) Een introductie

    Hallo

    Mijn naam is Brecht, 26 jaar. Ik ben afkomstig uit Deinze. Sinds een goede 2 jaar ben ik bezig met het maken van foto's met het doel om dit ooit als bijberoep te kunnen doen. Ik had al veel gehoord van deze community en heb nu (eindelijk) besloten om mij aan te melden.

    Momenteel ben ik dus geen fotograaf. Ik ben een webdesigner bij reclamebureau Tallieu & Tallieu in Deinze. In mijn vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk op pad te gaan om foto's te gaan nemen. Ik ben trouwes ook nog wat aan het zoeken naar "mijn stijl".

    Mijn doel is dus om ooit fotograaf te kunnen worden in bijberoep (Het doel "als hoofdberoep" wacht ik nog wat mee... )
    Het is denk ik niet gemakkelijk om een fotograaf te worden in bijberoep. Ik zal dus ook nog wat research doen op dit forum over dit topic. Aangezien ik niet wil bestempeld worden als zwartwerker doe ik dus op het moment gratis shoots van vrienden als het op portretten neerkomt. Vooral oefenen en oefenen dus

    De betere gear heb ik nog niet. Ik werk momenteel met een Nikon D3100 en een 3-tal lenzen (55-300, 18-55(standaard) en een 50mm f/1.8)
    Het is een begin en momenteel red ik mij wel. Ik ben wel wat aan het sparen (maar ben ook een huis aan het bouwen... )

    Ik heb ook een blogje waar ook een aantal foto's te vinden zijn: www.sugomi.be

    Bij deze mijn kleine introductie
    Lees meer op mijn blog :) www.sugomi.be

  • #2
    Re: Nieuw op BD forum Een introductie

    Welkom Brecht! Je had bij je introductie al direkt een foto kunnen plaatsen. Veel succes hier!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw op BD forum Een introductie

      welkom en veel plezier op deze verslavende plek
      groetjes aline

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw op BD forum Een introductie

        Bedankt
        Lees meer op mijn blog :) www.sugomi.be

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw op BD forum Een introductie

          Welkom op het Forum.

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment

          Working...
          X