Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sta 'k er mooi op?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sta 'k er mooi op?

    Beeld genomen op het nieuwjaarsfeest...


    Wat kan er verbeterd worden?
    Carpe Diem

  • #2
    Re: Sta 'k er mooi op?

    Oorspronkelijk geplaatst door vanluchene Bekijk bericht
    Wat kan er verbeterd worden?
    Ik heb (spijtig genoeg) geen ervaring met portretten, maar volgens mij zijn er een paar dingen die kan meerwaarde aan de foto geven:
    Bij de opname:
    1) Flash te hard. Beter bounce op een muur of plafond en als je kan investeren, een diffusor/reflector gebruiken (b.v. een paraplu).
    2) Dit oranjekleur in de achtergrond is opvallend. Liever een zacht en onscherp achtergrond.

    Nabewerking:
    3) De huid met Photoshop verzachten. Alhoewel als je de opname met een zachte flashlicht werd gemaakt, zou dit al vanzichzelf verbeterd. Als je de flash niet beheert, natuur licht levert goede resultaten.
    4) Dat is mijn persoonlijke mening, maar je kan rechts eventjes afsnijden.
    Last edited by GTrotter; 9 januari 2014, 15:41.

    Comment


    • #3
      Re: Sta 'k er mooi op?

      Plat geflitst.
      Zoals de voorganger aangeeft, niet rechtstreeks flitsen.
      De catch lights zijn nu ook midden de pupil te zien.
      De BG verzorgen, dat oranje boek gaat met veel aandacht lopen.
      Tof modelleke
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Sta 'k er mooi op?

        Meisje had er wel zin in blijkbaar
        Persoonlijk denk ik dat het hier eerder gaat om een " snelle klik " dan een opstelling van een " model " in een " ruimte " .... Het is een foto die past in een reeksje van een feestje of dergelijke en die een herinnering kan zijn aan een bepaald moment.