Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met NNC ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met NNC ?

    Het gaat dus om Nearly New Cars van Mercedes. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vermoed dat de meeste van die wagens quasi nieuw zijn en in de meeste gevallen slechts 5 à 10K km hebben. In welke conditie worden die wagens afgeleverd ? Hoe zit het met de garantie ?
    Ik weet dat hier een aantal mensen zijn die anti Mercedes of BMW zijn, elk met zijn of haar eigen redenen, OK voor mij geen probleem. Maar ik zal de vraag hier toch maar stellen en hoop toch geen onzinnige noch afgunstige commentaar te moeten incasseren. Jawel, je dekt je hier best op voorhand in.
    Maar terzake dus: mijn vrouw haar wagen is aan vervanging toe. Ze rijdt 30jaar met Mercedes, waarvan de laatste een 500SL. Ik weet het, een niet alledaagse wagen (cadeau van haar vader immers), maar de wagen is nu toch al aan zijn 21ste jaar toe.
    Nu wij niet meer zinnens zijn nog de nieuwprijs voor een vergelijkbare wagen te geven was ons oog gevallen op een zelfde type wagen bij de Nearly New Cars van Mercedes. Het is dus de bedoeling min of meer in dezelfde klasse te blijven aangezien zij dit type van wagens gewoon is, maar dan ipv een 500 naar een 350 te gaan, gezien de zwaardere broer voor haar gebruik momenteel overkill is.
    Ik zie dat de prijzen bij NNC voor wagens van 1à 2 jaar oud toch 20 à 30% lager liggen dan de nieuwe.
    Er zijn nog andere opties, maar zij wil graag verder gaan in hetzelfde merk en liefst met een model dat ze gewoon is. De SLK vindt zij te eng en minder robuust qua "gevoel van veiligheid". Nog een paar andere "sportieve" Duitse wagens komen in aanmerking, maar een echte Mercedes fanaat krijg je soms moeilijk over de streep.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Iemand ervaring met NNC ?

    Geen ervaring met NNC, maar wel met CUC van Opel. Toen wij een wagen voor onze zoon kochten, hebben wij daar eventjes aan gedacht, maar stelden vast dat bij héél weinig km, bvb. zogenoemde 'demonstratie auto's' je bijna de nieuwprijs betaalde.
    Daarom toen toch maar besloten nieuw aan te kopen. Wij zaten wel in een heel andere prijsklasse natuurlijk.
    Wat wij ook vaststelden dat ze in de garage waar we offerte vroegen voor én de CUC, én een nieuwe, ze de prijs van de nieuwe wat hoger hielden om toch maar die CUC te verkopen (dat wisten we pas toen we voor een nieuwe prijs gingen vragen bij een andere Opeldealer).
    Het is dus oppassen en uitkijken.......zoals met alles. Hun winstmarge zal natuurlijk hoger liggen bij een CUC dan bij een nieuwe. Succes.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met NNC ?

      Een andere mogelijkheid zou zijn : http://www.mobile.de/
      Maar dan moet je invoeren met een pak papieren rommel als gevolg hetgeen wij liefst vermijden. Maar je weet maar nooit, alle info is uiteraard welkom.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met NNC ?

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Het gaat dus om Nearly New Cars van Mercedes. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vermoed dat de meeste van die wagens quasi nieuw zijn en in de meeste gevallen slechts 5 à 10K km hebben. Ik zie dat de prijzen bij NNC voor wagens van 1à 2 jaar oud toch 20 à 30% lager liggen dan de nieuwe.
        Dat zijn niet noodzakelijk wagens met zéér weinig km Pol, maar wel veelal wagens uitvoer uit Duitsland die Mercedes via zijn eigen dealers verkoopt,
        meesal afkomstig van mensen die bij Mercedes werken, ik had er zelf zo ene, garantie enzo natuurlijk geen probleem.

        Een paar weken terug heb ik deze in de verkoop gezet, en ik ben er bij één Mercedes opkoper mee geweest, die mij wist te vertellen,
        dat hij alleen auto's verkocht met Carpass, en dat een auto die ooit in het buitenland is ingeschreven geweest nooit in aanmerking kan
        komen voor die Carpass, wat daar van waar is, dat weet ik niet, mischien dat Nearly New Cars van Mercedes daar een uitzondering op is,
        maar dat zal voor U wel geen zorg zijn naar de volgende 20 jaar toe

        Koop haar een zes sterren auto hé Pol KLIK

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met NNC ?

          Onze auto komt van NNC.
          Er was een grote schram op de kunststof laaddrempel van de laadruimte en de GPS had een heleboel Brusselse adressen.
          Geen enkel probleem gehad met de wagen. (Buiten dat de zoon eens benzine getankt heeft i.p.v. diesel.....)
          Last edited by Skitch; 16 januari 2014, 22:45. Reden: gegevens gewijzigd
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X