Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto, Brugge

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto, Brugge

    Ben hier nieuw.
    Weet nog niet goe mijn weg...
    Misschien graag wat comments op mijn foto als ze al zichtbaar is
    Grtjes Lilian]

    This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this: Hi there! I’m a bike messenger […]
    Last edited by Lilian Jacobs; 7 januari 2014, 14:55.

  • #2
    Re: Foto, Brugge

    Moderator Note: OK: je hebt het posten beet. Weet dat je tot 1024 pixels langste zijde mag poste (jouw foto heeft 900px op de langste zijde).
    Je zou je foto nog kunnen centreren dmv de CENTER-tags. Ik sluit deze topic, want als je commentaar op je foto wil, moet je herposten in onze Fotohoek.
    Gelieve daar de geldende regels te respecteren: max. 1 topic per dag in de meeste (foto)subfora; max. 3 foto's per topic in Fotobeoordeling en in Beginnershoek; max 1 foto per topic in Showcase, enz.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Foto, Brugge

      wel mooi maar:

      Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
      - Camera Model
      - Lens
      - Sluitertijd
      - Diafragma
      - ISO waarde
      - Belichtingscompensatie

      De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment

      Working...
      X