Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geert hoste king

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geert hoste king

    Ik heb de uitzending gemist...heeft iemand enig idee of ik deze online nog ergens kan bekijken.
    Die van verleden jaar stond enkele dagen later op you tube maar daar vind ik voorlopig nog niets..
    bedankt!

  • #2
    Re: geert hoste king

    Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
    Ik heb de uitzending gemist...heeft iemand enig idee of ik deze online nog ergens kan bekijken.
    Die van verleden jaar stond enkele dagen later op you tube maar daar vind ik voorlopig nog niets..
    bedankt!
    Ik heb hem volledig van het internet gehaald. Hij is nergens meer te vinden.
    Hij is absoluut de moeite niet om te bekijken; trouwens nooit geweest.
    Weg daarmee, er zijn anderen en veel betere.
    Ik heb gezegd.
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

    Comment


    • #3
      Re: geert hoste king

      @Aned: ben in hetzelfde geval, heb hem ook gemist en zoek hem ook. Dus als je hem ergens vind, ik ben ook geintresseerd.
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: geert hoste king

        Kan je niet helpen
        Heb hem gezien en vond hem goed zeker de moeite om te kijken.
        Blijkbaar ben je niet goed bezig als je immens populair bent en moet je afgekraakt worden?
        Toen ik een jaar of 20 was keek ook niemand naar dat programma met Wendy van wanten doch iedereen kende het???

        Comment


        • #5
          Re: geert hoste king

          Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
          Kan je niet helpen
          Heb hem gezien en vond hem goed zeker de moeite om te kijken.
          Blijkbaar ben je niet goed bezig als je immens populair bent en moet je afgekraakt worden?
          Toen ik een jaar of 20 was keek ook niemand naar dat programma met Wendy van wanten doch iedereen kende het???
          ssssjjjjjj, niet verder zeggen he ...
          Ik heb het gezien van iemand die het gehoord heeft. De pinup-club. Heel leuk, maar sjjjj, il heb dit gehoord.

          Geert was goed, heel goed, maar het klinkt na al die jaren een beetje 'Deja vue', maar ook normaal.
          Trouwnes wie heeft Joost van Hyfte gezien ? een paar weken terug ? Schitterend ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: geert hoste king

            Comment


            • #7
              Re: geert hoste king

              Je krijgt hem (de DVD) dacht ik voor een habbekrats bij een krant dit weekend.
              Ik ga hem niet halen, vind Geert niet zo bijzonder.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: geert hoste king

                Klopt: http://www.nieuwsblad.be/extra/promo...01/geerthoste/

                (ben er persoonlijk ook niet dol op, maar weet dat meningen verschillen)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: geert hoste king

                  Geert Hoste is na x aantal jaar toch totaal afgezaagd.
                  Ik krijg de rillingen als ik naar zijn shows kijk, wat ik dus ook niet meer doe.
                  Hij is TE gemaakt door de TV, geef mij maar het betere werk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: geert hoste king

                    Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
                    Geert Hoste is na x aantal jaar toch totaal afgezaagd.
                    Zeer juist, ik keek vroeger ook altijd. De laatste keer heb ik de tv afgezet.
                    Hij is zo voorspelbaar geworden als wat.
                    Tegenwoordig ergert hij me meer dan dat hij me amuseert, dit is geen verwijt want dat zie je op alle gebieden gaande van muziek tot striptekenen : je kan niet onbeperkt een zelfde hoog niveau halen. Iedere artiest, muzikant of wetenschapper heeft zijn glorieperiode en het is bijzonder zielig om te zien hoe krampachtig ze zich daar soms aan willen vastklampen. Asterix was ooit geniaal, heb je die laatste reeks albums gelezen ? Zelfde voor Rosinski en Van Hamme, zelfde voor André Franquin. Misschien heeft Franquin meer dan alle andere het langst kwaliteit geleverd maar dat was dan ook geen gewoon genie. Ik was een aantal jaren geleden in gesprek met de conservator van het stripmuseum in Brussel en dan kwam natuurlijk de vraag : "wie vinden jullie de allerbeste ?".
                    Het antwoord in het kort kwam van Hergé zelf : Franquin.
                    Ik heb zowat alle originele uitgaven van Nero (Marc Sleen) tot ze begonnen verschijnen in kleur. Sleen heeft altijd beweerd dat ze even goed waren. Zielig. Maar misschien menselijjk.

                    Comment

                    Working...
                    X