Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 50D - snelle Image overdracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 50D - snelle Image overdracht

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraag voor jullie.. ik heb de Canon 50D en zou graag op een heel snelle en zeer regelmatige basis foto's willen overzetten op een Laptop. Mits dit toestel geen WiFi heeft noch Wifi CF kaarten ondersteunt, vroeg ik me af of er een andere mogelijkheid bestaat dan via het kabeltje of kaartje foto's over te zetten.
    De Canon transmitter die er bestaat om op het toestel te zetten is heel duur, en ik heb er ook geen idee van of er een lange kabel bestaat (die moet enkele meters zijn).. Zelf ben ik trouwens van de kabel geen voorstander omdat het de contactjes kan beschadigen bij veelvuldig bewegen.

    Heeft iemand een andere, snelle, eventueel draadloze oplossing voor de 50D?


    Gert.

  • #2
    Re: Canon EOS 50D - snelle Image overdracht

    Met een Android TV stick kan je dit doen



    De beperkingen van Wifi qua afstand en snelheid blijven wel

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 50D - snelle Image overdracht

      Dank voor uw reactie, lijkt me idd een mogelijkheid. Ik blijf wel wat met de vraag worstelen of er echt een tablet/smartphone nodig is met besturingsysteem Android? En tevens vraag ik me af hoe die foto's in een degelijke resolutie op de PC geraken naar waar het doorgestuurd zou worden? Lijkt me eigenlijk onhandig bij een hele dag 'bewegende' fotografie, gezien de pinnetjes op het toestel gevoelig zijn..

      Maar een eerste oplossing is in de maak! Indien er nog zijn of er antwoorden op de bovenstaande vragen zijn, do let me know! Thanks!
      Last edited by G-spot; 9 januari 2014, 11:06.

      Comment

      Working...
      X