Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluikreclame

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sluikreclame








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Sluikreclame

    Mooi gedaan. Hoe ?
    Ik mis wel de onderzijde van het blikje.

    Comment


    • #3
      Re: Sluikreclame

      Oorspronkelijk geplaatst door whoopy Bekijk bericht
      Ik mis wel de onderzijde van het blikje.
      Ah ja, natuurlijk mis jij dat, want dat heb ik.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Sluikreclame

        leuk idee...

        Maar ik had liever bier gezien ipv water...
        het breed gedeelte van je water is komt niet lekker over, het mist iets...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Sluikreclame

          Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
          Maar ik had liever bier gezien ipv water...
          Je weet toch dat het grootste gedeelte van bier water is, of niet? KLIK
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Sluikreclame

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Je weet toch dat het grootste gedeelte van bier water is, of niet? KLIK
            Dat wist ik :-) ooit heb ik nog drankenkennis gekregen op school :-)
            En op vlak van bier deden we ook nog research na school ;-)
            Ik doelde echt puur op zicht

            Mss een idee de boven wolkend schuim met bier dat naar beneden druipt recht in het blik
            En mss het lipje van je blikje ook een beetje naar boven duwen
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: Sluikreclame

              Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
              Dat wist ik :-) ooit heb ik nog drankenkennis gekregen op school :-)
              En op vlak van bier deden we ook nog research na school ;-)
              Ik doelde echt puur op zicht

              Mss een idee de boven wolkend schuim met bier dat naar beneden druipt recht in het blik
              En mss het lipje van je blikje ook een beetje naar boven duwen
              Goed idee. Sla dit even op tot volgend gelijkaardig project. Of misschien voor een update.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Sluikreclame

                Nou ik vind het wel een pracht plaatje. Nu kijk ik,ook eens uit naar de volgende, met dat bier, een hele uitdaging Heylo

                Comment


                • #9
                  Re: Sluikreclame

                  technisch heel mooi uitgevoerd maar het beeld op zich spreekt me niet zo aan
                  een pessimist is een optimist met ervaring.
                  Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                  Pentax k-3II en nog meer glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sluikreclame

                    Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                    technisch heel mooi uitgevoerd maar het beeld op zich spreekt me niet zo aan
                    Bedankt voor je reactie, ook aan de anderen, maar het was eigenlijk wat " Spielerei ". Was niet de bedoeling om een foto te maken voor aan de muur. Tenzij misschien voor ergens in een café?
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sluikreclame

                      Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                      technisch heel mooi uitgevoerd maar het beeld op zich spreekt me niet zo aan
                      Mij ook niet. Dat ijs hangt daar maar vreemd te zweven.

                      of zo vind ik mooier.
                      ('k Heb géén zin om het blikje aan de onderkant wat te fatsoeneren. )
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sluikreclame

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Dat ijs hangt daar maar vreemd te zweven.
                        ('k Heb géén zin om het blikje aan de onderkant wat te fatsoeneren. )
                        Weet niet waar jij ijs ziet? Er komt helemaal geen ijs voor in deze foto. Gelukkig ben je niet de enige hier op het forum die bepaalde dingen ziet die er niet zijn. En verder heeft het geen zin om verder op je reactie in te gaan.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment

                        Working...
                        X