Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler Jackpack 4000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crumpler Jackpack 4000

    Is er iemand hier in het bezit van een Crumpler Jackpack 4000 of een andere maat in deze serie? Ik vroeg me af of het in de 4000 ook mogelijk is een iPad op te bergen? En hoe zit het met prijs/kwaliteit van Crumpler?
    Nikon D3200 - AF-S 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR - AF-S 55-300mm f4.5-5.6G ED VRII DX

  • #2
    Re: Crumpler Jackpack 4000

    Ik heb jaren geleden twee fototassen van crumpler aangeschaft: een fotorugzak met onderin ruimte voor fotomateriaal, achteraan een laptopvak en bovenaan veel ruimte voor vanalles en dan nog een kleinere schoudertas. Ik kan er alleen maar positief over zijn.
    Over het model dat jij wilt kopen, kan ik niet veel zeggen, want die ken ik niet, maar ze doet me denken aan mijn schoudertas en da's echt wel degelijk materiaal.
    De grote rugzak gaat steevast mee op vakantie. Als je ze wilt uittesten op grootte en zo: vroeger was er een crumplerwinkel in Eindhoven en daar ben ik alles gaan proberen.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment

    Working...
    X