Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daisy en haar behangetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daisy en haar behangetje

    Strijden om de aandacht

  • #2
    Re: Daisy en haar behangetje

    ik vind de kleur in haar gezicht er echt wel niet gezond uitzien. Schaduw komt deels door het haar maar ik vind het niet geslaagd.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Daisy en haar behangetje

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      ik vind de kleur in haar gezicht er echt wel niet gezond uitzien. Schaduw komt deels door het haar maar ik vind het niet geslaagd.
      Is zeker geen gezond kleurtje

      Comment


      • #4
        Re: Daisy en haar behangetje

        Vraag me ook af waarom je het zo omgezet hebt... Door de omzetting vind ik ook dat het haar op een pruik lijkt.
        Ook jammer dat je de BH lijn door het topje ziet. Al zal boukje dat wel niet vinden.
        Haar blik en mimiek vind ik wel wat hebben. Toch benieuwd naar de 'gewone' versie...
        Denk deze heel mooi kan zijn met wat meer kleur erin.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Daisy en haar behangetje

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Vraag me ook af waarom je het zo omgezet hebt... Door de omzetting vind ik ook dat het haar op een pruik lijkt.
          Ook jammer dat je de BH lijn door het topje ziet. Al zal boukje dat wel niet vinden.
          Haar blik en mimiek vind ik wel wat hebben. Toch benieuwd naar de 'gewone' versie...
          Denk deze heel mooi kan zijn met wat meer kleur erin.
          Bewerking gewoon omdat ik het zelf mooi vind. Het origineel is ook mooi en maakt onderdeel uit van onderstaande serie:

          Comment


          • #6
            Re: Daisy en haar behangetje

            Awel zie PPP ik vind deze kei goed . Een foto die doet kijken met een heel goed kleuren palet.
            De kleine bewerking artifacten rond het haar neem ik er graag bij en zijn maar bijzaak.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Daisy en haar behangetje

              Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
              ........... Het origineel is ook mooi en maakt onderdeel uit van onderstaande serie:

              http://www.ppphoto.nl/Daisy_l/index....is7319_heykigh
              mooie reeks.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Daisy en haar behangetje

                Hele mooie reeks! Deze in je reeks blijf ik wel mooier vinden dan deze hier.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Daisy en haar behangetje

                  Ik heb wat zitten rondneuzen op jouw website. Zoveel stijlen. Zoveel mogelijkheden. Ik ben fan van jouw z/w werk.
                  Groetjes,
                  Xavier
                  Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                  Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                  Laat de commentaren maar komen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daisy en haar behangetje

                    de reeks vind ik heel leuk maar deze oogt voor mij persoonlijk niet. de kleur al zeker niet. Over de pose twijfel ik nog maar de shaduw zo in haar gezicht doet het m voor mij niet
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daisy en haar behangetje

                      Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
                      Ik heb wat zitten rondneuzen op jouw website. Zoveel stijlen. Zoveel mogelijkheden. Ik ben fan van jouw z/w werk.
                      Groetjes,
                      Xavier
                      Thanks allen en Thanks Xavier.
                      Idd zoveel stijlen. Soms vind ik het wel eens jammer dat ik geen eigen stijl heb, maar ik vind nu eenmaal vanalles leuk

                      Comment

                      Working...
                      X