Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nsa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nsa

    http://www.youtube.com/watch?v=b0w36GAyZIA

    De moeite om een uurtje van je leven aan te spenderen. Soms is het wat moeilijker, maar toch vrij "absurd" waar die mannen allemaal mee bezig zijn.

  • #2
    Re: Nsa

    We weten dat natuurlijk allemaal al maar toch nuttig om het eens in detail uitgelegd te zien.
    Het kan alleen nog erger worden.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Nsa

      hetgeen daar in verteld wordt, weten we gegarandeerd niet allemaal hoor...

      Comment


      • #4
        Re: Nsa

        Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
        hetgeen daar in verteld wordt, weten we gegarandeerd niet allemaal hoor...
        Het is eenvoudig: alles wat je doet houden ze in het oog op alle mogelijke manieren en wat ze (nog) niet weten zetten "we" zelf op facebook

        En dan krijg je mannen als M. van Peel die de opmerking maakt dat de NSA alles monitort maar niet weet wie de gasaanval in Syrië uitvoerde.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Nsa

          Tja, die gasaanval was dan ook niet op het net... Hoe meer info wil niet zeggen er beter gebruik van maken. En soms kan je ook verzuipen in de info.

          Comment


          • #6
            Re: Nsa

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Het is eenvoudig: alles wat je doet houden ze in het oog op alle mogelijke manieren en wat ze (nog) niet weten zetten "we" zelf op facebook

            En dan krijg je mannen als M. van Peel die de opmerking maakt dat de NSA alles monitort maar niet weet wie de gasaanval in Syrië uitvoerde.
            Maar dat is het nu net, we hebben het zélf in de hand.

            De NSA weet helemaal niet hoeveel minuten ik zonet op de WC zat. Tenzij ik het online zet. En dat ligt helemaal in mijn verantwoordelijkheid.

            Comment


            • #7
              Re: Nsa

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Maar dat is het nu net, we hebben het zélf in de hand.

              De NSA weet helemaal niet hoeveel minuten ik zonet op de WC zat. Tenzij ik het online zet. En dat ligt helemaal in mijn verantwoordelijkheid.
              Als je je iphone meegenomen hebt naar de WC weten ze het wel en hebben ze er een filmpje van gemaakt

              Comment


              • #8
                Re: Nsa

                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                Maar dat is het nu net, we hebben het zélf in de hand.

                De NSA weet helemaal niet hoeveel minuten ik zonet op de WC zat. Tenzij ik het online zet. En dat ligt helemaal in mijn verantwoordelijkheid.
                Nochtans : ze weten nu dat je "zat" en niet "stond". Dat is ook info.
                Als ze die informatie bewaren en later (over 10 jaar bvb.) met een programma linken andere gegevens die ze weten dan kennen ze je gemiddelde "zittijd".
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment

                Working...
                X